Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
oprac. Przemysław Ciszak
|

Dyskonty walczą o klientów w plenerze. Stawiają na imprezy masowe

5
Podziel się:

Lidl od lat współpracuje z Jurkiem Owsiakiem, Biedronka rozbija namioty z harcerzami, a Żabka szuka klientów nad morzem.

Koncerty, zloty, czy fora - tak sklepy szukają klientów.
Koncerty, zloty, czy fora - tak sklepy szukają klientów. (REPORTER)

Jarocin, Pol'and'rock Festival, a także Forum Gospodarcze czy zlot ZHP. Dyskonty szukają klientów na imprezach masowych.

Specjalnie budowane sklepy pod namiotami przy okazji dużych imprez to już norma. Największe sieci prześcigają się obstawianiu najważniejszych imprez w kraju.

Lidl od lat współpracuje z Jurkiem Owsiakiem. Jego specjalny sklep Lidl Rock Shop po raz ósmy obsługiwał woodstockowiczów w Kostrzynie nad Odrą podczas Pol'and'rock Festival.

Z kolei jego największy konkuren - Biedronka - zwykle obstawiał festiwal w Jarocinie. W tym roku uruchomi 3 sklepy pod namiotami podczas zlotu Związku Harcerstwa Polskiego w Gdańsku.

Każdego roku portugalska sieć plenerowy sklep otwiera również w pobliżu deptaka w Krynicy, gdzie odbywa się Forum Gospodarcze.

Sieci szukają klientów. A zwłaszcza latem wykorzystują inny format sklepów. Żabka dla przykładuw miejscowościach turystycznych nad morzem stawia kontenerowe sklepy specjalnie dla przyjezdnych urlopowiczów.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

wiadomości
KOMENTARZE
(5)
WYRÓŻNIONE
HIENA
7 lat temu
Ja w Biedronie zakupy robię (PO-luję) ; tam zawsze "świeża" padlina !!!
Owsianka
7 lat temu
niektórzy byli tak nawaleni ; że SKRIPAL z nowiczokiem , to jest pryszcz !!!
...
7 lat temu
Czyżby końcówka fali wzrostowej ? Zapinać pasy, będzie niezły rollercoaster.