Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
oprac. Martyna Kośka
|

Fabryka Mebli "Forte" otwiera drugie przyzakładowe przedszkole. Dzieci będą się uczyć po angielsku

4
Podziel się:

Przedszkole w miejscu pracy to korzyści i dla pracownika (bo wygodnie i blisko), i firmy. Rodzice, którzy zostawiają w nich swoje maluchy, rzadziej rezygnują z pracy i krócej przebywają na urlopie wychowawczym. Wie o tym producent mebli "Forte".

Z przedszkola skorzystają wyłącznie dzieci pracowników suwalskiej fabryki mebli.
Z przedszkola skorzystają wyłącznie dzieci pracowników suwalskiej fabryki mebli. (Piotr Mecik/East News)

Z początkiem września przy zakładzie fabryka Mebli "Forte" w Suwałkach ruszyło dwujęzyczne przedszkole z oddziałem żłobkowym dla dzieci pracowników producenta mebli. W placówce znajdzie się miejsce dla 150 maluchów. To nie pierwsze przedszkole, które otworzył producent mebli – podobna placówka działa w Ostrowi Mazowieckiej.

- Przedszkole firmowe jest jednym z bardzo ważnych benefitów socjalnych, przy pomocy których można zbudować zaangażowanie i emocjonalną więź między pracownikiem i pracodawcą. W takim modelu wygrywają wszyscy – pracownikom jest łatwiej godzić życie zawodowe z prywatnym, pracodawcy mają lojalnych pracowników i solidny argument w przyciągnięciu nowych. – powiedziała Karina Trafna, Prezes firmy KIDS&Co., która prowadzi oba przedszkola.

KIDS&Co. jest ogólnopolskim operatorem, który prowadzi dwujęzyczne przedszkola i żłobki przy biurowcach i zakładach w różnych miastach Polski.

Z przedszkola skorzystają wyłącznie dzieci pracowników suwalskiej fabryki mebli.

Zobacz także: Mała przychodnia w każdej firmie. To przyszłość medycyny

Kompleks przedszkolno-żłobkowy przy Fabrykach Mebli w Suwałkach jest jedną z ponad 10 placówek prowadzonych przez KIDS&Co. w Polsce, w tym piątym przedszkolem firmowym.

- Wymierne korzyści z realizacji takiego projektu odczuwają zarówno pracodawcy, pracownicy jak i ich dzieci. Z naszych doświadczeń wynika, że grupa pracowników korzystających z miejsc w naszych żłobkach i przedszkolach firmowych jest najmniej rotująca w skali firm, w których pracują, a dostęp do żłobków skraca czas przebywania pracowników na urlopach wychowawczych, na czym pracodawcom szczególnie zależy.– dodała Karina Trafna z KIDS&Co.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez * *dziejesie.wp.pl

edukacja
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(4)
Bruno
6 lat temu
Argumentem przyciagajacym nowych pracowników nie powinno być przedszkole a godne zarobki. Wtedy żaden pracodawca nie narzekalby na brak niewolni....przepraszam pracowników..
Anielka
6 lat temu
W życiu bym na to nie poszła. Wtedy to już w ogóle pracodawca miałby argument żeby trzymać mnie w pracy od rana do nocy bo przecież dziecko jest tu zaraz obok. Im nie chodzi o dobro dzieci czy pracowników tylko o to żeby człowiek jak najwięcej czasu spędzał w pracy. Dodatkowe soboty, nadgodziny już nie można byłoby tego odmówić.
ja
6 lat temu
Rewelacyjny pomysł! Przykład dla wszystkich większych firm!!
ja
6 lat temu
O rany dało się !!!