Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Grupa Wirtualna Polska wzmacnia segment finansowego e-commerce: nabywa finansowysupermarket.pl i jedenwniosek.pl

0
Podziel się:

Grupa Wirtualna Polska nabyła Finansowysupermarket.pl oraz spółkę Web Broker, czyli właściciela serwisu jedenwniosek.pl. Akwizycja ta uzupełnia kompetencje, zwiększa skalę działania i udział rynkowy GWP w segmencie finansowego e-commerce. Wartość transakcji wyniosła 12,5 mln złotych.

Grupa Wirtualna Polska wzmacnia segment finansowego e-commerce: nabywa finansowysupermarket.pl i jedenwniosek.pl

Grupa Wirtualna Polska nabyła Finansowysupermarket.pl oraz spółkę Web Broker, czyli właściciela serwisu jedenwniosek.pl. Akwizycja ma pomóc w ekspansji na rynku e-commerce. Wartość transakcji wyniosła 12,5 mln złotych.

Finansowysupermarket.pl oraz jedenwniosek.pl to niezależne porównywarki, umożliwiające samodzielny wybór produktów finansowych, oszczędnościowych i inwestycyjnych, oferowanych przez kilkadziesiąt instytucji w Polsce. Inwestycja doskonale wpisuje się w dotychczasową działalność należącego do Grupy WP portalu money.pl, polegającą m.in. na doradzaniu użytkownikom internetu w wyborze produktów finansowych.

- Naszą misją jest wspieranie Polaków w ich codziennych decyzjach, również tych dotyczących domowych finansów. Właśnie dlatego, korzystając ze środków pozyskanych z giełdy i zgodnie z wcześniejszymi deklaracjami, dokonaliśmy kolejnych zakupów, które tym razem w istotny sposób wzmacniają naszą dotychczasową działalność w zakresie finansowego e-commerce, prowadzonego przez nas pod marką money.pl – mówi Jacek Świderski, prezes zarządu Wirtualna Polska Holding.

- Zakup projektów finansowysupermarket.pl oraz jedenwniosek.pl to dowód na to, jak ważny w Grupie Wirtualna Polska jest rozwój usług lead generation dla instytucji finansowych – mówi Grzegorz Czapski, wiceprezes ds. rozwoju Grupy Wirtualna Polska. – Naszym celem jest stworzenie oferty o najwyższej jakości, która będzie najlepiej adresowała potrzeby naszych klientów biznesowych. Pozyskanie alternatywnych kanałów akwizycji leadów oraz istotne zwiększenie skali działania produktów portalu money.pl jest więc krokiem w dobrym kierunku – dodaje.

Nowe akwizycje oznaczają także znaczną rozbudowę zespołu money.pl o nowych specjalistów.

- Dzięki transakcji zyskujemy doświadczony zespół ekspertów z obszaru performance marketingu oraz kompetentnych doradców w zakresie usług finansowych, ubezpieczeniowych, energetycznych i telekomunikacyjnych. Ich umiejętności i doświadczenie będą świetnym uzupełnieniem know-how, jakie już teraz posiadamy w segmencie lead generation – mówi Aleksander Kusz, prezes zarządu spółki Money.pl.

- Money to nie tylko lider rynku lead generation dla instytucji finansowych, lecz także świetny partner do współpracy i dalszego rozwoju – mówi Urszula Stankiewicz, dyrektor zarządzająca Finansowysupermarket.pl Sp. z o.o. – Połączenie sił daje perspektywę dotarcia do jeszcze większej i lepiej sprofilowanej grupy odbiorców oraz poszerzenia oferty w segmencie finansowego e-commerce. Cieszę się, że od dzisiaj stajemy się częścią dużej silnej grupy, z silnym zespołem, zapleczem kapitałowym oraz klarowną strategią rozwoju w obszarze finansowego e-commerce – dodaje.

Sprzedaży dokonali założyciele i Grupa ClickAd S.A.

- Oddajemy Finansowysupermarket.pl w znakomitej formie w dobre ręce, wierząc, że w tym biznesie skala ma znaczenie. Sami będziemy koncentrowali się na naszym obecnym core businessie, czyli rozwoju rozwiązań technologicznych w obszarze big data – powiedział Maciej Teliszewski, prezes zarządu ClickAd S.A.

Zakup spółek Finansowysupermarket.pl Sp. z o.o. oraz Web Broker Sp. z o.o jest kolejną akwizycją zrealizowaną przez Wirtualną Polskę Holding ze środków pozyskanych z majowej oferty publicznej. Trzy pierwsze akwizycje dotyczyły zakupu niezależnych internetowych platform radiowych: OpenFM oraz PolskaStacja.pl oraz Grupy NextWeb Media, prowadzącej serwisy ABCzdrowie.pl i parenting.pl.

Grupa Wirtualna Polska jest wydawcą serwisu money.pl.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)