Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

GUS: Gorsze nastroje polskich konsumentów

0
Podziel się:

Bieżący wskaźnik ufności konsumenckiej zmniejszył się o 0,4 punktu procentowego.

GUS: Gorsze nastroje polskich konsumentów
(CandyBox/Dreamstime)

Bieżący wskaźnik ufności konsumenckiej zmniejszył się o 0,4 p. proc. i osiągnął poziom -18,9 procent. Oznacza to, że wciąż przeważają konsumenci nastawieni pesymistycznie.

Jest to wynik niższy niż w grudniu 2008 r., kiedy wskaźnik miał wartość - 15,6 procent.

Natomiast wyprzedzający wskaźnik ufności konsumenckiej, opisujący oczekiwane w najbliższych miesiącach tendencje zmian nastrojów konsumenckich , wzrósł o 0,8 p. proc. osiągając poziom -26,9 proc. Wciąż jest on niższy niż w grudniu 2008 roku, kiedy wynosił -23,8 procent.

wiadomości
gospodarka
gospodarka polska
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)