Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Jak wizje Black Mirror mają się do biznesu?

0
Podziel się:

Czytanie emocji, długowieczność, sztuczne mięso, sztuczna inteligencja, robotyka, przyszłość mediów i medycyny. To świat jutra, o którym usłyszycie podczas 2. edycji wydarzenia "Masters & Robots".

Jak wizje Black Mirror mają się do biznesu?

Motywem przewodnim wydarzenia jest transformacja cyfrowa i wpływ jaki wywrze na nas w ciągu dekady.

- W Polsce z transformacją cyfrową mierzymy się głównie na polu teorii. Brakuje praktycznych przykładów wdrożeń i konkretnych studiów przypadku, którymi można się zainspirować. Nasza wiedza w zakresie nowych technologii jest ograniczona jedynie do wybranych dziedzin. Tymczasem technologii trzeba uczyć się całościowo, bo nigdy nie wiadomo, która będzie mieć dysruptywny wpływ na naszą branżę – mówi Jowita Michalska, założycielka Digital University, organizatora imprezy.

Na scenie 'Masters & Robots' wystąpi elita wykładowców i praktyków z zakresu nowych technologii. Zaproszeni goście pracują na co dzień w najbardziej dynamicznych ośrodkach technologicznych i biznesowych na świeci, takich jak Dolina Krzemowa, Izrael, MIT.

Głównymi gośćmi 'Masters & Robots' są:

- Peter Gloor *– jeden z największych autorytetów w zakresie sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego z *MIT. Peter nie jest jednak wyłącznie teoretykiem. Wraz z zespołem opracował i wdraża m.in. Happimeter – smartwatch służący do odczytywania emocji. Happimeter nie tylko określi nasze stany emocjonalne, ale i umożliwi je przewidzieć w danych sytuacjach, towarzystwie lub miejscach (z dokładnością do 94%!). Projekty Petera Gloora to spełnienie się wizji z serialu Black Mirror. Na 'Masters & Robots' opowie, jak zastosować swoją technologię do odczytywania nastrojów w dużych organizacjach.

- Mark Post – wykładowca Singularity University, *założyciel MosaMeat, twórca pierwszego *hamburgera in vitro, specjalista od rolnictwa molekularnego. Mark Post sprawia, że marzenie Winstona Churchila o produkcji mięsa bez uboju zwierząt się spełnia. Pieniądze w jego wizję zainwestowali m.in. Sergey Brin (twórca Google'a) i Merck. Dziś MosaMeat jest jednym z globalnych pionierów w produkcji tzw. 'czystego mięsa'. Na 'Masters & Robots' opowie dlaczego mięso in-vitro zmieni przyszłość jedzenia.

- Andra Keay – jedna z najbardziej wpływowych kobiet z zakresu robotyki na świecie. Założycielka Silicon Valley Robotics, zajmującej się rozwojem rynku i komercjalizacją robotów. Andra pracuje nad tym, aby z osiągnięć robotyki, mogły skorzystać różne branże i biznesy. Promuje też społeczne zastosowania robotów. Mentor, inwestor, doradca, wykładowczyni Singularity University. Zdeklarowana feministka. W przeszłości członkini australijskich zespołów punkowych. Śledź ją na @RobotLaunch

- Supreet Singh Manchanda – inwestor z Doliny Krzemowej, dyrektor zarządzający Raiven Capital – funduszu VC o ponad miliardowej kapitalizacji! Doświadczony manager z rzadko spotykanym kolażem doświadczeń (m.in. rozwój start-upów, M&A, technologia, transformacja cyfrowa korporacji). W ciągu ostatnich 20 lat zasiadał w radach nadzorczych ponad 30 spółek z Doliny Krzemowej i wprowadził na rynek ponad 20 produktów i usług. Podczas 'Masters & Robots' Supreet zaprezentuje wpływ technologii na człowieka oczami inwestora z Doliny Krzemowej.

- Natasha Vita-More – królowa transhumanizmu, założycielka Humanity +, największej organizacji promującej tę filozofię. Zaprojektowała model człowieka przyszłości – Primo Posthuman – artystyczną wizję ludzkiego gatunku. Natasha jest doradcą Singularity University, autorką wielu prac z zakresu doskonalenia człowieka i radykalnego przedłużania życia. Na 'Masters & Robots' opowie o biznesowej stronie transhumanizmu. Śledź ją na @NatashaVitaMore

W imprezę zaangażowane jest także Singularity University, którego warszawska filia – SingularityU Warsaw Chapter – zorganizuje w trakcie 'Masters & Robots' otwarte spotkanie. Szykujcie się na ogromną dawkę wiedzy na temat efektywnego wykorzystania nowych technologii oraz nowoczesnego zarządzania biznesem.

Organizatorem 'Masters & Robots' jest Digital University – instytucja specjalizująca się w edukacji z zakresu transformacji cyfrowej i kompetencji przyszłości oraz wyłączny przedstawiciel SIngularity University w Polsce.

Partnerem głównym konferencji jest Sebastian Kulczyk. Sponsorami są Deloitte, PLL LOT, Siemens, PGNiG *oraz kancelaria *DZP. Patronat honorowy nad wydarzeniem objęły m.in. Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju, Ministerstwo Cyfryzacji, m. st. Warszawa, CNK, Polsko-Niemiecka Izba Przemysłowo-Handlowa oraz Francusko-Polska Izba Gospodarcza.

Konferencję promują Wirtualna Polska, Gazeta Wyborcza, Chilli ZET, Wysokie Obcasy, Warsaw Business Journal, Start Up Magazine, Glamour, IT Wiz, grupa PTWP, magazyn Focus oraz Business Insider.

wiadomości
gospodarka
gospodarka polska
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)