Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Kokosy na połówkach pomarańczy

0
Podziel się:

Stworzenie ekskluzywnego klubu to niby banalny pomysł na biznes. Zależy jednak, kogo ma on zrzeszać. Założycielki Klubu dla Singli trafiły w niszę i samotnym osobom dały alternatywę. Internet jest bowiem beznamiętny, a do biura matrymonialnego nie każdy ma ochotę pójść.

Kokosy na połówkach pomarańczy

Stworzenie ekskluzywnego klubu to niby banalny pomysł na biznes. Zależy jednak, kogo ma on zrzeszać. Założycielki Klubu dla Singli trafiły w niszę i samotnym osobom dały alternatywę. Internet jest bowiem beznamiętny, a do biura matrymonialnego nie każdy ma ochotę pójść.

Kasia Adamowicz, dotąd właścicielka agencji marketingowej oraz Athina Theodosjadu, specjalistka public relations, postanowiły założyć prawdziwy klub dla singli, miejsce, w którym spotykać się będą ci, którzy wybrali życie w pojedynkę, ale niekoniecznie lubią samotność.

"Najbardziej zależało nam na tym, żeby nasi klienci czuli się naturalnie, _ Przeczytaj cały artykuł o biznesie, który można zrobić zrzeszając singli (kliknij tutaj)
_ nie byli do niczego zobligowani, a po prostu miło spędzali czas w zróżnicowanym towarzystwie" - opowiada Kasia Adamowicz, założycielka i współwłaścicielka Klubu dla Singli Połówki Pomarańczy.

Ten pionierski na polskim rynku biznes jest również ważnym zjawiskiem socjologicznym. Imponuje jednak rentowność tego przedsięwzięcia. Klub Połówki Pomarańczy działa od roku we Wrocławiu i zdążył już przyciągnąć do siebie ponad 3 tys. osób, z czego około 400 to warszawiacy. Każda z tych osób kupuje kartę: kwartalną za 300 złotych lub półroczną za 550. Tylko za jej okazaniem można wziąć udział w klubowych imprezach. Dodatkowo, za uczestnictwo trzeba zapłacić jednorazową kwotę - zwykle nie wyższą niż kilkadziesiąt złotych.

Eurostat podaje, że w Europie jest 160 mln osób, które jeszcze nie znalazły swojej drugiej połówki, natomiast polskich pojedynczych w wieku 25-40 lat jest prawie 5 mln. Do 2030 r. liczba wzrośnie jeszcze o 2 mln. Wzrosną też zyski tych, którzy postanowili już dziś zainwestować w tę grupę klientów.

wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)