Kolporter zrezygnował ze sprzedaży sieci 900 saloników prasowych, ponieważ nie otrzymał satysfakcjonującej oferty - poinformował wiceprezes Kolporter Holding Grzegorz Maciągowski.
_ - Nie sprzedajemy saloników, ponieważ nie otrzymaliśmy satysfakcjonującej oferty _ - powiedział wiceprezes.
_ - Będziemy rozwijać to sami, projekt jest absolutnie rentowny _ - dodał.
W październiku Grupa Kolporter informowała, że zainteresowanie inwestycją w sieć 900 saloników prasowych wyraziło kilkanaście firm i funduszy inwestycyjnych zarówno z Polski, jak i innych krajów Unii Europejskiej.
Należący do grupy Kolporter Sieci Handlowe szukał branżowego lub finansowego inwestora dla sieci 900 saloników prasowych i chciał sprzedać część lub całość udziałów w tej sieci.
Spółka podała wówczas, że możliwe są dwa scenariusze - jeśli znajdzie inwestora zainteresowanego zakupem części udziałów w sieci saloników prasowych, to dzięki pozyskanym środkom będą wspólnie rozwijać tę sieć sprzedaży, a jeśli spółka otrzyma atrakcyjną ofertę na zakup całości sieci saloników, to na pewno ją rozważy.
Sieć saloników prasowych Kolportera sprzedaje m.in. prasę, papierosy, prepaidy, słodycze, napoje, baterie, artykuły tytoniowe i zabawki oraz oferuje klientom usługi dodatkowe: lotto i opłatę domowych rachunków.