Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
wiadomości
30.10.2018 11:55

Liczą się nie tylko wyniki finansowe

Jak czwarta rewolucja przemysłowa zmieniła nasze myślenie o pracy? Jak pokolenie Y postrzega pracę i tradycyjne podejście do rozkręcania własnego biznesu? Jaki powinien być lider przyszłości?

Podziel się
Dodaj komentarz
(Pixabay/CC0 Public Domain)

##Kim są bohaterowie przyszłości?

Ci, którzy umiejętnie wykorzystają nowe możliwości i dostrzegą potrzeby osiągną sukces. Już dziś wiemy, że są wśród nich FUTURE HEROES, ludzie, o których będziemy za 100 lat mówić, że zmienili oblicze historii czasów „czwartej rewolucji przemysłowej”. Świat zmienił się w wyniku nowego sposobu wymiany i udostępniania informacji, funkcjonowania „inteligentnej fabryki”. Światem fizycznym sterują procesy cyberfizyczne, powstają wirtualne kopie świata realnego. Wymieniamy się informacjami w czasie rzeczywistym i udostępniamy je w wirtualnych chmurach.

##"Od youtubera do milionera"

Zmienił się także sposób myślenia o biznesie, pokolenie Y, urodzone w latach 1983–1999 nie patrzy na biznes oczyma swoich rodziców. Nie żyje już w świecie szyldów i książek telefonicznych. Patrzy na spektakularne przykłady narodzin fortun, chociażby codziennie używając Facebooka. Młodzi ludzie potrafią, zdobywając kolejnych obserwatorów na Instagramie, tworzyć firmy zajmujące się sportem czy modą. Ci, którzy planują wdrażanie innowacyjnych rozwiązań, otwarci są na rozwiązania start-upowe. Historia Kathryn Minshew, której inwestorzy powiedzieli nie ponad 140 razy, a która i tak zrealizowała swój cel, tworząc start-up warty dziś 30 mln dolarów, stał się sztandarowym przykładem niezłomności marzycieli-innowatorów.

##Nie tylko wyniki finansowe

Pokolenie Y zauważa zarówno pozytywne strony, jak i zagrożenia w biznesie, wynikające także ze zmian społecznych i sytuacji międzynarodowej. Jak wynika z raportu Deloitte 2018 Deloitte _ Millennial Survey. Millennials disappointed in business, unprepared for Industry 4.0[1], _młodzi ludzie między innymi _chcą rozwijać „umiejętności miękkie”, cenią liderów wrażliwych na potrzeby społeczne i wyczulonych na potrzeby pracowników. Według badań Deloitte aż 83% badanych wiąże sukces przedsiębiorstwa nie tylko z jego wynikami finansowymi.

##Bohaterowie przyszłości poszukiwani

– Wielu polskich przedsiębiorców realizuje cele biznesowe, znajdując także czas na zaangażowanie społeczne – mówi Zbigniew Derdziuk, jeden z pomysłodawców projektu FUTURE HEROES *– _ sprzyja to wyrobieniu sobie pozycji i marki w biznesie, pozwala na osiągnięcie osobistej satysfakcji z działania na rzecz społeczności _. _ Takich przedsiębiorców zapraszamy do udziału w *FUTURE HEROES _.

Inicjatywa powstała z myślą o młodych przedsiębiorcach spoza dużych aglomeracji, którzy chcą rozwijać już działające inicjatywy biznesowe i chcą być aktywni społecznie. Wszystkim, którzy wypełnią kwestionariusz dostępny na stronie www.futureheroes.pl pod zakładką „Zgłoś się” i zadeklarują udział w projekcie, umożliwiony zostanie dostęp do materiałów użytecznych w działaniach biznesowych i społecznych. Spotkanie networkingowo-szkoleniowe wybranych kandydatów odbędzie się w Warszawie 12.01.2019 r. Będzie to okazja do poszerzenia swojej wiedzy, nawiązania nowych kontaktów czy przedyskutowania najważniejszych problemów. Organizatorem wydarzenia jest Fundacja Służby Rzeczypospolitej.


Informacja prasowa

Tagi: wiadomości, gospodarka, gospodarka polska
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz