Najpopularniejszy w Polsce portal o finansach i biznesie

PILNE. Tak rynek reaguje na expose Morawieckiego

Odszkodowanie na koncie w jeden dzień. Rewolucyjna aplikacja od PZU

Odszkodowanie na koncie w jeden dzień. Rewolucyjna aplikacja od PZU

Fot. Wlodzimierz Wasyluk

PZU uruchamia nową wersję aplikacji internetowej „Samoobsługa szkody”. Wystarczy kilka kliknięć. Ubezpieczyciel obiecuje, że odszkodowanie będzie na koncie nawet tego samego dnia.

Aplikacja internetowa „Samoobsługa szkody” to rozwiązanie dla wszystkich klientów PZU.

Przeznaczona jest o obsługi niewielkich rozmiarów szkód na mieniu – samochodzie, domu, mieszkaniu czy ogrodzie.

„Samoobsługa szkody” jest łatwa i intuicyjna, nie wymaga instalowania dodatkowego oprogramowania na tablecie, komputerze stacjonarnym czy smartfonie, ma odpowiednie zabezpieczenia i gwarantuje natychmiastowe wsparcie.

Jak to działa?

Klient bezpośrednio po zgłoszeniu szkody otrzyma SMS-em lub e-mailem spersonalizowany link do aplikacji, która w kilku krokach przeprowadzi go przez cały proces, umożliwi samodzielne wykonanie oględzin, dodanie zdjęć oraz dokumentów niezbędnych w procesie obsługi szkody. Po zdefiniowaniu uszkodzeń system automatycznie wyliczy kwotę odszkodowania (bez oczekiwania na przyjazd rzeczoznawcy PZU) i przedstawi ją klientowi. W przypadku zaakceptowania proponowanej kwoty, dokument potwierdzający samodzielne wykonanie oględzin zostanie przesłany i automatycznie załączony do Systemu Likwidacji Szkód PZU. Co ważne, klient może w każdym momencie zmienić decyzję i zrealizować proces obsługi szkody w tradycyjny sposób.

Druga, lepsza wersja „szkody”

Pierwsza wersja „Samoobsługi szkody” została wdrożona w grudniu ubiegłego roku. Nowa wersja zawiera zmiany, które zasugerowali klienci. Ważną zmianą jest m.in. możliwość załączenia dokumentów potrzebnych do zamknięcia sprawy.

Do tego zmieniono ekran dodawania uszkodzeń. Rozwijaną listę zastąpił przejrzysty schemat pojazdu;

Zmieniono również technologię wyliczania wartości szkody – obecnie cały proces zaledwie kilka sekund.

Ubezpieczyciel zapowiada, że w przyszłości uruchomi możliwość połączenia video z konsultantem – również bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania oraz udostępni możliwość komunikowania się z PZU za pośrednictwem najpopularniejszych komunikatorów z poziomu aplikacji.

Czytaj także
Polecane galerie
BUBA
2017-09-22 09:15
buachacha jasne. W PZU jest taki bałagan, a oni chcą nową aplikację wprowadzić. Nie ogarniają obecnej.
technologia wyliczania szkody, podam przykład: nowy zderzak do insigni 250zł (zrobiony chyba z wiórków kokosowych. Konsultant upiera się że cena jest realna. jak już proszę o dostarczenie takiego zderzaka w tej cenie, to go ponoć nie ma na magazynie. Śmiech na sali a nie aplikacja, a o firmie to już nie wspomnę skoda słów.
Bulba
2017-09-21 06:56
Kolejna ściema. Tym razem to sam Poszkodowany zrobi sobie kuku.
Każdy kosztorys wykonany przez "Mobilnych Rkspertów" jest niepoprawnie wykonany to części nie do tego samochodu to nie ta ich cena lub poprostu operacje technologiczne nie ujęte wszystkie. Teraz to Poszkodowany sam sobie źle wyliczy.
interes
2017-09-20 19:57
A odszkodowanie za podwyżkę OC to w ile dni?
Pokaż wszystkie komentarze (6)