Awaria w największym polskim banku została już naprawiona. Jak powiedziała Aneta Styrnik-Chaber z biura prasowego PKO BP, klienci nie powinni mieć już żadnych problemów z wypłatą gotówki z bankomatów oraz płaceniem kartą w sklepach.
Aktualizacja 15:49
Klienci PKO BP mieli kłopoty od wczorajszego popołudnia. W wyniku awarii systemu informatycznego przez dwie godziny nie mogli wybierać gotówki z bankomatów i płacić kartami w sklepach. Podobny problem klienci napotkali dzisiaj. Przed południem doszło do kolejnej awarii, którą w godzinach popołudniowych usunięto.
- _ Te informacje są już pewne i potwierdzone tzn. klienci mają już pełny dostęp do swoich środków, zarówno poprzez dostęp przez bankomaty jak również mogą bez problemu dokonywać transakcji w sklepach za pomocą kart. Za wszystkie niedogodności bardzo serdecznie przepraszamy i mamy nadzieje, że ta sytuacja już się nie powtórzy _ - powiedziała Styrnik -Chaber
Kilka godzin temu biuro prasowe informowało, że bank robi co może, aby jak najszybciej poradzić sobie z problemem.
Na stronie internetowej banku widniał komunikat: _ Występują utrudnienia w korzystaniu z kart płatniczych. Pracujemy nad rozwiązaniem problemu. Przepraszamy. _
Czytaj więcej w Money.pl