_ Konsumenci coraz lepiej znają swoje prawa i składają reklamacje, a najczęściej skarżą się na jakość butów - _ wynika z danych Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Wzrasta też liczba skarg na usługi finansowe.
Agnieszka Majchrzak z biura prasowego UOKiKu wylicza najczęstsze uwagi, które trafiają do Urzędu. - _ Skarżymy się na buty, ubrania, sprzęt elektroniczny, usługi finansowe, budowlane i telekomunikacyjne _- mówi.
- _ Na jakość towarów i usług skarżymy się coraz częściej, co może świadczyć o pewnym wzroście świadomości konsumentów _ - mówi Agnieszka Majchrzak:
W ostatnim czasie wzrosła też liczba problemów z zakupami przez internet oraz poza lokalem. W takich sytuacjach przedsiębiorcy nie informują, że klient ma prawa do odstąpienia od umowy w ciągu 10 dni.
Czytaj w Money.pl | |
---|---|
[ ( http://static1.money.pl/i/h/243/t75507.jpg ) ] (http://news.money.pl/artykul/seniorzy;na;celowniku;naciagaczy;uokik;radzi,94,0,713566.html) | Seniorzy na celowniku naciągaczy. UOKiK radzi Nieuczciwi sprzedawcy często wykorzystują naiwność i niewiedzę. |
[ ( http://static1.money.pl/i/h/217/t20697.jpg ) ] (http://news.money.pl/artykul/gwarancja;wazna;nawet;gdy;jej;nie;mamy,73,0,788041.html) | Gwarancja ważna, nawet gdy jej nie mamy Skorzystamy z niej również wtedy, gdy została źle wypełniona. |
[ ( http://static1.money.pl/i/h/69/t96325.jpg ) ] (http://www.money.pl/banki/poradniki/artykul/reklamacja;w;banku;zobacz;jak;ja;zlozyc,159,0,732831.html) | Reklamacja w banku. Zobacz, jak ją złożyć W razie problemów pomoże Bankowy Arbitraż Konsumencki lub Sąd Polubowny KNF. |
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.