Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Pierwsza żona Majdana realizuje się w biznesie. Ma atelier na kilkaset metrów

56
Podziel się:

Nazwisko Majdan kojarzy się dziś z popularnymi programami w telewizji i serwisami plotkarskimi. Ale w świecie mody - również z ekskluzywnymi ubraniami. W projektach Sylwii Majdan, pierwszej żony piłkarza i celebryty, pojawiają się dziś największe gwiazdy. A jej ubrania coraz częściej trafiają także za granicę.

Sylwia Majdan najpierw została miss, potem żoną znanego piłkarza. A następnie wzięła się za biznes
Sylwia Majdan najpierw została miss, potem żoną znanego piłkarza. A następnie wzięła się za biznes (Sylwia Majdan)

Sylwia Majdan w 1998 roku została Miss Publiczności Ziemi Zachodniopomorskiej. W tym samym roku wyszła za Radosława Majdana, wtedy jednego z najpopularniejszych polskich piłkarzy. Małżeństwo się jednak rozpadło, ale nazwisko po mężu Sylwia Majdan zachowała. Po tym, jak skończyła ekonomię w Szczecinie i ASP w Łodzi, postanowiła zająć się projektowaniem mody.

- Wszystko zaczęło się w 2003 roku od małego punktu. Teraz możemy pochwalić się kilkusetmetrowym atelier z pracownią, gdzie od podstaw powstają nasze ubrania - opowiada money.pl Sylwia Majdan.

Sylwia Majdan w swoim atelier. fot. ROBERT STACHNIK/REPORTER/EAST NEWS

Pracownia i salon z ubraniami i sukniami ślubnymi mieszczą się w centrum Szczecina, ale projekty Majdan są popularne na salonach w całym kraju. W jej kreacjach pojawiały się takie gwiazdy, jak Weronika Książkiewicz, Anna Lewandowska, Natalia Siwiec, Margaret, Joanna Krupa, Monika Pyrek, Anna Kalczyńska czy Anna Wendzikowska. Coraz więcej projektów trafia też za granicę.

- Zaczęło się lokalnie. Sama byłam zdziwiona, jak szybko moje projekty stały się znane w całej Polsce, a potem zawitały na arenę międzynarodową - przyznaje pani Sylwia.

Po projekty sięgają przede wszystkim kobiety. Fot. Sylwia Majdan

"Czuję przede wszystkim kobiety"

Ubrania Sylwii Majdan można kupić nie tylko w Szczecinie, ale również przez internet. - Klientów przychodzących do atelier i kupujących ubrania stacjonarnie jest niemal tyle samo, co internetowych. Głównym i docelowym klientem są kobiety - niezależnie od tego, gdzie mieszkają - opowiada nam projektantka. Czy jest w stanie przygotować coś dla mężczyzn? - Istnieje kolekcja SM MEN. Jest to linia męskich t-shirtów z motywami między innymi Junaka czy Syrenki. Linia jest niewielka - czuję kobiety i to dla nich chcę projektować - wyjaśnia.

Zobacz także: Rozenek-Majdan wspomina pierwszą pracę: "Zarobiłam śmieszną kwotę". Zobacz wideo:

Prosta bluzka z kolekcji MBM kosztuje 300 złotych. Sukienki zaczynają się natomiast od 750 złotych. Są jednak w sklepie znacznie droższe produkty. Znaleźć można i akcesoria, na przykład czapka "bejsbolówka" jest sprzedawana za 200 złotych, a uchwyt na telefon - za 88. Męskie koszulki kosztują z kolei 150-200 zł. Czy projektowanie się opłaca? Majdan zapewnia, że tak, choć danych finansowych zdradzić nie chce. - Jeśli kiedyś staniemy się spółką notowaną na giełdzie, to zapewniam, że ujawnimy wszystkie szczegóły dotyczące finansów - uśmiecha się tylko.

Przedtem jednak chciałaby nawiązać współpracę z jakąś dużą marką. - Niestety, obecnie z żadną taką marką nie współpracuję, choć nie ukrywam, że bym chciała. Jestem bardzo otwarta, nie tylko na firmy odzieżowe. Uważam też, że w grupie tkwi cała siła, a ze wszelkich kolaboracji zawsze powstają piękne rzeczy - mówi.

Nie tylko Sylwia Majdan robi biznes. Jej były mąż Radosław również. Założył on spółkę, która sprzedaje perfumy i żele pod prysznic. Czytaj więcej tutaj: Świetny debiut spółki Majdana na giełdzie. Zarząd liczy na kontrakt z Rossmannem

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(56)
anatolij maci...
6 lat temu
kolaboracja co za okropne słowo rozumiane u tej pani chyba jako współpraca. kolaborowali to polscy szmalcownicy jak przodkowie obatela z pisu z faszystami oraz teraz kolaboruje pisi nierząd totalny z kremlowskimi mocodawcami w celu osłabienia unii i ponownego głebokiego zbliżenia Polski do rosji
obatel
6 lat temu
DDDDDDDDDDDDDNNNNNNNNNNNNNNNNOOOOOOOOOOOOOOOOOO
radziu nie ra...
6 lat temu
A ten DX2 wybrał pudernice używaną
Widz
6 lat temu
WP.de Agecja reklamowa( Celebatow Majdanowych)od siedmju bolesci..Aenada
KRIS KOSZALIN
6 lat temu
ZDECYDOWANIE ŁADNIEJSZA NIŻ TA JEGO ROZENEK, RADEK CHYBA MA PROBLEM Z OCZAMI ....
...
Następna strona