"Nie uprawiamy polityki, mówi dyrektor generalny niemieckiego koncernu Mathias Döpfner pytany o zeszłotygodniowe ataki prezydenta Kaczyńskiego". A jakie są plany wydawnictwa? „Digitalizacja ma kluczowe znaczenie dla naszej przyszłości i dlatego będzie priorytetem”.
Mimo że dochody wydawnictwa z działalności w internecie sięgają zaledwie 5 procent, firma jest liderem na rynku wydawniczym. Nie spoczywa jednak na lauarach i po małej zadyszce związanej z pęknięciem bańki internetowej w 2001 roku, zamierza zwiekszyć wartość realnych inwestycji w wirtualny świat. Nie wiadomo, czy na wyobraźnię prezesa tak podziałała wizyta w firmie Linden Lab (właściciela Second Life) czy też perspektywa sukcesu Web 2.0.
O inwestycjach niemieckiego wydawnictwa w Turcji i wyścigu z potentatami takimi jak Google czy eBay, które być może zakończą się sojuszem czytaj w serwisie *MANAGER.MONEY.PL. *
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.