Obroty Kompanii Piwowarskiej przekroczyły już sprzedaż Grupy Żywiec w III kwartale, choć liczone narastająco za cały bieżący rok są jeszcze mniejsze. Dobre wyniki branży piwowarskiej w III kwartale oznaczają, że prawdopodobnie sprzedaż za cały rok będzie jednak większa niż rok wcześniej.
Po 9 miesiącach br. Grupa Żywiec zwiększyła swój udział w rynku do 31,8 proc. z 31,3 proc. na połowę roku. Kompania Piwowarska odnotowała większy sukces zwiększając swój udział w rynku z 29,6 proc. do 31,5 proc. Mniejsze browary także odnotowały powodzenie: Carlsberg Okocim zwiększył udział w rynku z 15,2 proc. do 15,7 proc., a lubelska Perła 2,3 do 2,4 proc. Pozytywne wyniki produkcyjne dobrze rokują w odniesieniu do wyników finansowych za III kwartał notowanych na giełdzie browarów.