Notowania

Przejdź na
eurofaktor
04.05.2006 12:17

Ustawa antylichwiarska zaszkodziła klientom

"Po wejściu w życie ustawy antylichwiarskiej rynek zdziczał" - uważa Henryk Hermann z firmy Eurofaktor. "Kiedyś banki konkurowały ze sobą ceną, a ustawa antylichwiarska spowodowała podwyższenie oprocentowania i prowizji dla tzw. "średniego klienta" banków.

Podziel się
Dodaj komentarz

"Po wejściu w życie ustawy antylichwiarskiej rynek zdziczał" - uważa Henryk Hermann z firmy Eurofaktor. "Kiedyś banki konkurowały ze sobą ceną, a ustawa antylichwiarska spowodowała podwyższenie oprocentowania i prowizji dla tzw. "średniego klienta" banków.

Co więc zrobi kierowana przez niego spółka - Eurofaktor? Nowa strategia firmy zakłada m.in. wejście w coraz bardziej dochodowy sektor pożyczkowy dla klientów indywidualnych i rozwinięcie oferty dla małych i średnich firm.

Przeczytaj wywiad
z Henrykiem Hermanem w serwisie Manager.money.plStrategia Eurofaktora, spółki notowanej od dwóch lat na GPW, zakłada, że powstaną trzy nowe linie biznesowe. Pierwsza - "Finance Solutions" będzie skierowana do dużych firm, powyżej 30 mln zł obrotu. Oprócz factoringu firma oferować będzie takie narzędzia jak pożyczka, dyskonto weksli czy finansowanie zobowiązań.

Kolejną linią będzie "Factoring solutions". Będą to rozwiązania dla małych i średnich firm, gdzie główną rolę będzie odgrywał factoring. Ostatnim elementem będzie zaś oferta pożyczkowa dla klientów indywidualnych, która otrzymała nazwę handlową Cash Solutions. Wprowadzenie tego nazewnictwa nie oznacza rezygnacji z nazwy Eurofaktor, która zdaniem zarządu spółki, jest bardzo dobrze rozpoznawalna wśród potencjalnych klientów.

Tagi: eurofaktor, wiadomości, gospodarka, gospodarka polska, najważniejsze
Źródło:
money.pl
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz