Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Wirtualna Polska na zakupach. Przejmuje kolejny pakiet udziałów w Domodi

6
Podziel się:

Kolejna transakcja na rynku e-commerce. Medialny koncern Wirtualna Polska zwiększa swoje udziały w spółce Domodi. - Wierzymy w unikatowe talenty ludzi tam pracujących i dalszy wzrost - mówi prezes Jacek Świderski.

O zakupie poinformował prezes spółki Jacek Świderski
O zakupie poinformował prezes spółki Jacek Świderski (Wirtualna Polska)

O planach kolejnych zakupów w sektorze e-commerce Wirtualna Polska informowała już w grudniu ubiegłego roku, gdy pozyskała pół miliarda złotych na rozwój. Teraz za 35 proc. udziałów w Domodi zapłaciła ponad 85 mln zł. Łącznie skupia w swoim ręku 86 proc. firmy. Nie jest to jej ostatnie słowo - otrzymała bowiem prawo przejęcia pozostałych 14 proc. udziałów w ciągu kolejnych 10 lat.

- Zależy nam na większym udziale w wynikach Domodi, Homebook i Allani, bo wierzymy w unikatowe talenty ludzi tam pracujących i dalszy wzrost. Jesteśmy pod wrażeniem sukcesów całego zespołu i tej przedsiębiorczej kultury organizacyjnej - mówił po zawarciu transakcji prezes Wirtualnej Polski Jacek Świderski.

Kluczowy segment e-commerce

Zakup to realizacja zapowiedzi zawartej w strategii Wirtualnej Polski - budowy portfela silnych marek e-commerce. - Domodi i Allani to dwa największe polskie marketplace'y w segmencie modowym kontynuujące dynamiczne wzrosty. Uzupełnia je Homebook – lider w segmencie projektowania i wystroju wnętrz, który rośnie jeszcze dynamiczniej. Jesteśmy bardzo zadowoleni z tych inwestycji - tłumaczył Grzegorz Kruk, VP Corporate Development w Wirtualnej Polsce.

Wirtualna Polska to holding spółek mediowych i e-commercowych. Jest właścicielem marek: Domodi oraz Allani (moda), Homebook (dom i wystrój wnętrz), Wakacje.pl, Nocowanie.pl oraz eHoliday (turystyka) a także Money.pl, TotalMoney.pl oraz Finansowysupermarket.pl (usługi finansowe). Według badania Gemius/PBI, w grudniu 2017 z produktów internetowych WP korzystało 20,8 mln Polaków. Innowacyjność oferty Biura Reklamy spółki WP Media doceniono m.in. w prestiżowym raporcie biur reklamy magazynu Media & Marketing Polska za rok 2017. Wyróżnienie dla BR WP przyznano trzeci raz z rzędu.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(6)
anonim
6 lat temu
Mało kto wie, ale ekspansja WP spowodowała, że w ostatnim czasie została zwolniona spora cześć pracowników i to w bardzo nieludzki sposób. Od samego początku było mówione ze wierzą w umiejętności pracowników (jak w powyższym artykule) i sytuacja jest stabilna, ale jak się okazało realia są zupełnie inne. Przynajmniej mogliby sobie darować wciskanie kitu.
jan
6 lat temu
czy wirtualna prawda to to samo co wirtualna polska??
Jan
6 lat temu
i tak z Amazonem nie macie żaaaaaaadnych szans
Przebijemy se...
6 lat temu
A kto bogatemu zabroni?
kar
6 lat temu
Znalazłam chyba pierwszy program do PIT, którego nie trzeba ściągać - podatnik info. Można wypełniać online.