Notowania

e-commerce
15.03.2018 19:15

Wirtualna Polska na zakupach. Przejmuje kolejny pakiet udziałów w Domodi

Kolejna transakcja na rynku e-commerce. Medialny koncern Wirtualna Polska zwiększa swoje udziały w spółce Domodi. - Wierzymy w unikatowe talenty ludzi tam pracujących i dalszy wzrost - mówi prezes Jacek Świderski.

Podziel się
Dodaj komentarz
(Wirtualna Polska)
O zakupie poinformował prezes spółki Jacek Świderski

O planach kolejnych zakupów w sektorze e-commerce Wirtualna Polska informowała już w grudniu ubiegłego roku, gdy pozyskała pół miliarda złotych na rozwój. Teraz za 35 proc. udziałów w Domodi zapłaciła ponad 85 mln zł. Łącznie skupia w swoim ręku 86 proc. firmy. Nie jest to jej ostatnie słowo - otrzymała bowiem prawo przejęcia pozostałych 14 proc. udziałów w ciągu kolejnych 10 lat.

- Zależy nam na większym udziale w wynikach Domodi, Homebook i Allani, bo wierzymy w unikatowe talenty ludzi tam pracujących i dalszy wzrost. Jesteśmy pod wrażeniem sukcesów całego zespołu i tej przedsiębiorczej kultury organizacyjnej - mówił po zawarciu transakcji prezes Wirtualnej Polski Jacek Świderski.

Kluczowy segment e-commerce

Zakup to realizacja zapowiedzi zawartej w strategii Wirtualnej Polski - budowy portfela silnych marek e-commerce. - Domodi i Allani to dwa największe polskie marketplace'y w segmencie modowym kontynuujące dynamiczne wzrosty. Uzupełnia je Homebook – lider w segmencie projektowania i wystroju wnętrz, który rośnie jeszcze dynamiczniej. Jesteśmy bardzo zadowoleni z tych inwestycji - tłumaczył Grzegorz Kruk, VP Corporate Development w Wirtualnej Polsce.

Wirtualna Polska to holding spółek mediowych i e-commercowych. Jest właścicielem marek: Domodi oraz Allani (moda), Homebook (dom i wystrój wnętrz), Wakacje.pl, Nocowanie.pl oraz eHoliday (turystyka) a także Money.pl, TotalMoney.pl oraz Finansowysupermarket.pl (usługi finansowe). Według badania Gemius/PBI, w grudniu 2017 z produktów internetowych WP korzystało 20,8 mln Polaków. Innowacyjność oferty Biura Reklamy spółki WP Media doceniono m.in. w prestiżowym raporcie biur reklamy magazynu Media & Marketing Polska za rok 2017. Wyróżnienie dla BR WP przyznano trzeci raz z rzędu.

Tagi: e-commerce, Wirtualna Polska, wiadomości, gospodarka, najważniejsze, gospodarka polska
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz
15-03-2018

TtttWP.de niemiecki sciek

29-03-2018

anonimMało kto wie, ale ekspansja WP spowodowała, że w ostatnim czasie została zwolniona spora cześć pracowników i to w bardzo nieludzki sposób. Od samego … Czytaj całość

16-03-2018

karZnalazłam chyba pierwszy program do PIT, którego nie trzeba ściągać - podatnik info. Można wypełniać online.

Rozwiń komentarze (6)