Trwa ładowanie...
bDJGHZFh

Notowania

E-commerce – Wszystkie wiadomości

17.02.2021 10:42

CYFRYZACJA
 / 
Biznes stawia na cyfryzację. Zestawienie rozwiązań IT wybieranych przez firmy

Pandemia koronawirusa wymusiła nie tylko pracę zdalną. Skłoniła zarządzających firmami do pracy nad cyfryzacją. A ta nie jest tylko wdrożeniem sprzedaży przez Internet, czy zdalną obsługą klientów. Cyfryzacja to ogrom narzędzi, które usprawniają pracę w firmie.

90
11.02.2021 12:40

HANDEL
 / 
Pepco wchodzi do internetu. "Nie uciekniemy, to konieczność"

Firma Pepco już wkrótce przeprowadzi u siebie cyfrową rewolucję. Dyrektor operacyjny firmy wskazuje, że firma od wejścia w e-commerce nie ucieknie, a nowe rozwiązania są koniecznością wymuszoną m.in. przez pandemię.

52
02.02.2021 17:26

SKLEPY INTERNETOWE
 / 
Amazon zmieni e-handel? Sprzedawcy nie są zachwyceni ofertą giganta

Przez lata branża e-commerce narzekała na rosnące prowizje od sprzedaży w serwisie Allegro. Pojawiały się głosy, że jak w końcu na nasz rynek wejdzie Amazon, to sprzedawcom będzie łatwiej. Teraz zapał nieco opadł.

1
22.12.2020 12:36

E-COMMERCE
 / 
Dostawa w 24 godziny. E-handel przyspiesza

Allegro zbuduje własną sieć punktów odbioru przesyłek? - Od dłuższego czasu rozwijamy usługi logistyczne, przykładem jest tu Allegro Smart, czy też możliwość wysyłek paczek przez naszą platformę. Ten trend będzie się nasilał, więc jak najbardziej będziemy rozwijać nasze usługi. Z drugiej strony, nie komentujemy naszych planów, ale jestem przekonany, że wraz z dynamicznym rozwojem e-handlu, również poziom i oferta usług logistycznych będzie się bardzo dynamicznie rozwijać - powiedział w programie "Money. To się liczy" Damian Zapłata, członek zarządu Allegro. - Oczekiwania klientów są coraz większe. Obecnie standardem jest dostawa w ciągu dwóch dni, my oczekujemy, że w ciągu roku czy dwóch ten standard to będą 24 godziny. Ostatnio wdrożyliśmy innowację - wysyłka w weekend. Spotkała się z bardzo pozytywną reakcją klientów. Jeżeli ktoś zamawia coś w sobotę i dostaje to w niedzielę lub poniedziałek rano, jest bardzo zaskoczony. Myślę, że jak najbardziej trendem, który będzie dominował, to przyspieszenie dostaw - dodał Zapłata w rozmowie z money.pl.

1
22.12.2020 12:23

PREZENTY
 / 
Nietrafiony prezent? Możesz na nim zarobić

Każdemu zdarzyło się otrzymać nietrafiony prezent. Jednak nie musi zalegać w szafie, można go odsprzedać. - Nasz zespół przygotował specjalną kampanię, która zaczyna się po świętach i trwa jeszcze w styczniu. Pozwolimy Polakom na wystawienie nietrafionych prezentów na naszej platformie bez dodatkowych kosztów. Co roku setki tysięcy osób korzysta z tej opcji, sądzę, że będzie ona popularna również w tym roku - powiedział w programie "Money. To się liczy" Damian Zapłata, członek zarządu Allegro. - Zaraz po świętach również na naszej platformie startują zimowe wyprzedaże. Sezon handlu jest cały czas bardzo aktywny. Nie śpimy, działamy - dodał. Dopytywany o to, na jakie przeceny mogą liczyć klienci, odparł, że to będzie zależało od kategorii produktu. - Na przykład poziom zapasów zabawek, ze względu na pandemię i zaostrzające się ograniczenia, nie jest wysoki, nie będzie tu pewnie dużych obniżek. Są jednak kategorie mniej popularne i tu należy spodziewać się bardzo dobrych promocji. Dotyczy to choćby elektroniki, mediów, książek, odzieży czy mody - podkreślił Zapłata w rozmowie z money.pl.

bDJGHZFj
2
22.12.2020 10:02

PREZENTY
 / 
Ostatni moment na prezent. Jeszcze zdąży dotrzeć

Ostatni moment na świąteczne zakupy. - Cały czas na naszym serwisie i pewnie u wielu graczy e-commercowych można znaleźć oferty, które docierają do domu następnego dnia. Poza tym oferujemy możliwość zamówienia prezentu on-line i odebrania go w dowolnym terminie u partnera - powiedział w programie "Money. To się liczy" Damian Zapłata, członek zarządu Allegro. Był też pytany, czy przez epidemię koronawirusa Polacy przenieśli świąteczne zakupy do sieci. - Epidemia oczywiście bardzo wpłynęła na handel w internecie i na handel tradycyjny. Widzimy od wielu miesięcy przyspieszenie trendu, który obserwujemy od wielu lat - trendu zakupów on-line. Związane jest to z tym, że zakupy on-line są bezpieczne, wygodne i pozwalają na dostęp do bardzo szerokiej oferty, te zalety zostały docenione przez Polaków. Pandemia wpłynęła także na zachowanie polskich firm, widzimy na Allegro bardzo duży wzrost aktywności polskich przedsiębiorców w sieci, handluje u nas 125 tys. firm, a jeszcze ok. rok temu było to ok. 100 tys. - powiedział Zapłata w rozmowie z money.pl.

09.12.2020 19:38

E-COMMERCE
 / 
OEX24 wspiera producentów w budowaniu sprzedaży online na rynku chińskim

OEX24.com to platforma eCommerce B2B, która wspiera producentów i dystrybutorów w digitalizacji kanałów sprzedaży. Umożliwia i ułatwia sprzedaż, zapewniając dostęp do klientów na wybranych rynkach.

1
04.12.2020 15:06

POLSKA
 / 
Pandemia zmieniła nasze nawyki zakupowe. "Mamy apostołów e-handlu"

- E-commerce się zmienia. Jest to jakościowa zmiana. Doszli nowi konsumenci, którzy do tego typu zakupów się adaptują. Prawie połowa Polaków deklaruje, że kupuje więcej przez internet niż robiła to przed pandemią. Jest więcej konsumentów, którzy robią większe zakupy. Lęk przed zakażeniem idzie w parze z gotowością do zakupów online. W grupie osób, które obawiają się zakażenia, ten odsetek kupujących przez internet rośnie do 60 proc. Są w tej grupie osoby, których nazywamy "apostołami". Chodzi o osoby zaangażowane w zakupy, dla których dużym problemem byłoby, gdyby e-commerce zniknął. Są to osoby, które napędzają handel w internecie i są do niego bardzo przywiązane - mówił w programie "Money. To się liczy" Piotr Sztabiński z firmy Opinionway.

03.12.2020 14:00

HANDEL
 / 
Gigantyczne przyspieszenie handlu w internecie. "Wartość tego rynku przekroczy 100 mld zł na koniec roku"

- Na początku pandemii, w kwietniu, maju, widać było bardzo duży skok, jeśli chodzi o powstawanie nowych sklepów internetowych. Wszystkie podmioty, które wcześniej nie sprzedawały w internecie, dostały dużego przyspieszenia, żeby tę przygodę rozpocząć. Teraz, w okresie października, listopada, też widzimy duży wzrost - mówiła w programie "Money. To się liczy" Joanna Pieńkowska-Olczak, prezes PayU S.A. (operatora płatności elektronicznych). Cały ten proces określa jako "przyspieszoną rewolucję cyfrową". - Ten kanał będzie rósł i będzie zyskiwał na znaczeniu, pewnie wzrost wyhamuje w przyszłym roku, ale wierzymy, że zwiększone zainteresowanie zakupami online pozostanie - dodała.

bDJGHZFp
27.11.2020 15:34

E-COMMERCE
 / 
Wystartowała merXu – innowacyjna platforma e-commerce dedykowana handlowi B2B w regionie CEE

Wystartowała merXu, horyzontalna platforma e-commerce dla firm z sektora B2B z Europy Środkowo-Wschodniej. Innowacyjny marketplace wyróżnia się szeregiem funkcjonalności dopasowanych ściśle do potrzeb przedsiębiorców oraz uwarunkowań rynku B2B, w połączeniu z wygodą użytkowania na najwyższym poziomie. Przedsiębiorstwa z Polski, Czech, Słowacji, Litwy i Estonii mogą handlować na merXu produktami z kategorii niekonsumpcyjnych. Za przedsięwzięciem stoi doświadczony zespół specjalistów e-commerce z regionu CEE, na czele z Przemysławem Budkowskim, byłym prezesem Grupy Allegro.

19.11.2020 10:15

BLACK FRIDAY
 / 
LivePrice – monitoring i automatyka cenowa w walce o klienta... nie tylko w Black Friday

Już za klika dni (27 XI 2020) e-commerce rozpocznie swoje doroczne święto Black Friday. Promocje potrwają najpewniej cały weekend, aby przywitać nowy tydzień rabatami – Cyber Monday. Czy monitoring i automatyka cenowa mogą przyczynić się do zwiększenia obrotów w danym sklepie?

17.09.2020 18:16

E-COMMERCE
 / 
92% Polaków kupujących online, zakupy w Internecie robi raz w miesiącu lub częściej

Według najnowszego raportu ExpertSender Zakupy online w Polsce 2020 Polacy chętnie robią zakupy w e-sklepach. W ciągu miesiąca, 31 proc. badanych stwierdziło, że wydaje od 101 do 300 zł, a 28 proc. że jest to około 301-500 zł. Najbardziej pożądanym udogodnieniem dla co piątego ankietowanego jest szybka i przewidywalna dostawa, natomiast największym utrudnieniem dla 15 proc. wyskakujące reklamy na stronach internetowych. Co ciekawe prawie co 10 osoba zadeklarowała, że nie porzuciła w ostatnim czasie koszyka.

1
02.09.2020 11:36

E-COMMERCE
 / 
E-biznes. Coraz więcej kobiet podejmuje wyzwanie. Duża zmiana w profilu działalności

Obecnie kobiety w e-biznesie zajmują się w znacznie większym zakresie branżami tradycyjnie rozumianymi jako e-biznes czy e-commerce. Na pierwszym miejscu jest handel książkami i zabawkami, na drugim: kosmetykami, na kolejnych: odzieżą i butami. Natomiast w przypadku kobiet, które chcą dopiero wchodzić na ten rynek, mamy zupełnie inne podejście - mówiła w programie "Money. To się liczy" Dorota Bachman z Fundacji Kobiety e-biznesu. - Na pierwszym miejscu są usługi edukacyjne, szkoleniowe. Myślę, że wpływ ma na to koronawirus - tłumaczyła. Jak dodała, żeby otworzyć najprostszy e-biznes, potrzeba około 5 tys. złotych i miesiąca, żeby zaczął on sprawnie działać.

bDJGHZFq
4
20.07.2020 11:15

E-COMMERCE
 / 
Handel w sieci. Jak znaleźć i zatrzymać klientów?

Automatyczny marketing to skuteczny sposób na wzrost sprzedaży, często nawet o kilkadziesiąt procent. Pozwala na dostarczanie komunikatów do nowych i dotychczasowych klientów. Obecne na rynku platformy oferują wiele różnych możliwości konstruowania kampanii. Kluczem do sukcesu jest personalizacja, czyli dopasowanie treści do tego, co klientów może zainteresować. W innym przypadku masowa kampania będzie się im kojarzyła bardziej ze spamem niż z okazją do zrobienia zakupów.

1
15.07.2020 16:44

E-COMMERCE
 / 
Jak w 48 h zacząć sprzedawać w sieci? Eksperci radzą na żywo

Jak sprzedawać w internecie? Czy warto sprzedawać w sieci, jeśli prowadzimy sklep stacjonarny? Na te pytania odpowiemy podczas interaktywnego spotkania z ekspertami mBank Polska i Allegro, którzy doradzą, jak w dwie doby uruchomić sprzedaż online. Zaczynamy o 18.30.

17
06.07.2020 7:00

E-COMMERCE
 / 
Ruszyła pierwsza polska platforma e-commerce "Polska@w sieci"

Dwadzieścia cztery serwisy informacyjno-usługowe w ramach sześciu obszarów to polska odpowiedź na szok podażowo-popytowy Covid-19 w nurcie kampanii "Przenieś swoją firmę do Internetu. Zarabiaj na e-handlu".

3
01.07.2020 18:51

PANDEMIA
 / 
H&M ogranicza tradycyjny handel. Zamknie 170 sklepów

Przez koronawirusa spadła sprzedaż w sklepach stacjonarnych, a wzrosła w sieci. Dlatego szwedzki gigant musi się dopasować do nowych realiów.

4
01.07.2020 9:58

NAZWA.PL
 / 
Biznes w czasach zarazy: e-sklep to podstawa. Warto wykorzystać możliwości hostingu w chmurze

Blisko 90 proc. polskich firm straciło na pandemii COVID-19. Najmniej dostało się tym, którzy sprawnie dostosowali się do nowych warunków i przenieśli biznesy do internetu. E-commerce stanowi już 7 proc. handlu detalicznego i cały czas rośnie w siłę.