Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Wskaźnik Optymizmu Konsumentów wzrósł w listopadzie

0
Podziel się:

Wskaźnik Optymizmu Konsumentów (WOK) Ipsos zanotował niewielki wzrost (o 2,10 pkt) osiągając poziom 84,85 pkt - jest to najwyższy poziom wskaźnika odnotowany w tym roku.

Wskaźnik Optymizmu Konsumentów wzrósł w listopadzie
(Eric Herchaft/Reporter)

Wskaźnik Optymizmu Konsumentów (WOK) Ipsos zanotował w listopadzie wzrost o 2,1 pkt, do poziomu 84,85 pkt - podał w Ipsos w komunikacie. Jest to najwyższy poziom WOK w 2013 r. W ujęciu rocznym wskaźnik wzrósł o 6,65 pkt.

_ W listopadzie nastroje konsumentów znowu w górę. Wskaźnik Optymizmu Konsumentów (WOK) Ipsos zanotował niewielki wzrost (o 2,10 pkt) osiągając poziom 84,85 pkt - jest to najwyższy poziom wskaźnika odnotowany w tym roku _ - napisano w raporcie.

_ Listopadowy wynik Wskaźnika Optymizmu Konsumentów wskazuje na wzrost nastrojów konsumenckich zarówno miesiąc do miesiąca, jak również rok do roku. Co więcej, analiza rok do roku pokazuje znaczną poprawę w nastrojach Polaków - w listopadzie ubiegłego roku WOK zatrzymał się na poziome 78,20 pkt - o 6,65 pkt mniej niż obecnie _ - dodano.

W ostatnim pomiarze poprawie uległy wszystkie składowe Wskaźnika Optymizmu Konsumentów.

Czytaj więcej w Money.pl
Nastroje rosną, zaczynamy szturmować sklepy W listopadzie do wzrostu przyczyniła się głównie poprawa prognoz sytuacji materialnej gospodarstw domowych.
Poprawia się sytuacja w przemyśle? HSBC podaje, że w listopadzie liczba nowych zamówień otrzymanych przez polskich producentów wzrosła szósty miesiąc z rzędu.
Tak dobrze nie było już dawno Sierpień przyniósł wyraźną poprawę nastrojów konsumenckich.
wiadomości
wiadmomości
kraj
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)