Notowania

Z Polski na Daleki Wschód. Marka Fibaro wchodzi na japoński rynek

Czujniki ruchu, natężenia światła i poziomu temperatury - m.in. takie urządzenia trafią do Japonii pod marką stworzoną w Polsce. Po przejęciu przez włoską grupę, poznańska firma Fibaro wchodzi na rynek azjatycki.

Podziel się
Dodaj komentarz
(Fibaro/materiały prasowe)
Urządzenia Fibaro będą dostępne w Azji

Czujniki ruchu, natężenia światła i poziomu temperatury - m.in. takie urządzenia trafią do Japonii sygnowane marką stworzoną w Polsce. Po przejęciu przez włoską grupę poznańska firma Fibaro wchodzi na rynek azjatycki.

Operator telekomunikacyjny z Kraju Kwitnącej Wiśni zainteresował się rozwiązaniami stworzonymi w Polsce - informuje "Puls Biznesu".

W lipcu włoska grupa Nice przejęła poznańską spółkę Fibaro. Celem tej transakcji miało być połączenie polskich kompetencji technologicznych z międzynarodowym zasięgiem Włochów.

Są pierwsze efekty. Polacy, specjalizujący się w produkcji systemów automatyki budynkowej i smart home, podpisali pierwszy duży kontrakt. Został zawarty z japońskim operatorem telekomunikacyjnym - Kddi.

Azjatycka firma włączy do swojej oferty urządzenia marki Fibaroz segmentu smart home.

Zobacz: Fibaro pod rękę z Kulczykiem

Cytowany przez "Puls Biznesu" członek zarządu Fibaro Krzysztof Banasiak podkreśla, że spółka wkracza na bardzo wymagający rynek. Z tego powodu fabryka należąca do spółki przeszła szczegółowy audyt.

Dotychczas Fibaro działało m.in. w Holandii, Niemczech, i Francji.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez * *dziejesie.wp.pl

Tagi: nowe technologie, fibaro, wiadomości, gospodarka, gospodarka polska, najważniejsze
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz
23-08-2018

aaaaaaaBardzo ciekawa działalność, nic dziwnego, mamy super zdolnych programistów!

Rozwiń komentarze (1)