Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
Mieszko Rozpędowski
Mieszko Rozpędowski
|

Zainwestowali 400 tys. zł w kawiarnię. "Jedyna taka w Polsce"

5
Podziel się:

Miejsce dedykowane cyfrowym twórcom, ze strefą coworkingową i przestrzenią dla firm - to pomysł na biznes Moniki Głuchowskiej i Mateusza Kwiatkowskiego, założycieli kawiarni #tag. Zobacz nowy odcinek programu "Pomysł na biznes".

Działalność prowadzi para wspólników. Obecnie właściciele zatrudniają 10 osób.
Działalność prowadzi para wspólników. Obecnie właściciele zatrudniają 10 osób. (Money.pl)

Kawiarnia #tag, czy mówiąc inaczej hashtag, powstała z myślą o influencerach, instagramerach i youtuberach. Zarówno początkujący, jak i zaawansowani twórcy internetowi mogą tu wypożyczyć lub zakupić profesjonalny sprzęt do swojej pracy. W kawiarni znajdziemy również pierwszy w Polsce "instaroom", czyli specjalne zaaranżowane pomieszczenie do robienia zdjęć. Różnorodną przestrzeń można wynajmować.

Działalność prowadzi para wspólników. Obecnie właściciele zatrudniają 10 osób. Skąd pomysł? - Mój wspólnik Mateusz ma już doświadczenie w prowadzeniu własnego biznesu, ja zrezygnowałam z pracy w marketingu w korporacji - wspomina Monika Głuchowska. Zauważyliśmy, że brakuje takiego miejsca. Postanowiliśmy wykorzystać nasze doświadczenie, połączyć siły i stworzyć coś nowego - dodaje.

Firma powstała w październiku 2018 roku. Właściciele zainwestowali ok. 400 tys. zł. To koszt projektu lokalu, remontu, wyposażenia, marketingu i czynszu. Kawiarnia funkcjonuje od czterech miesięcy. Liczba klientów wzrasta o 20-30 proc. miesiąc do miesiąca. Firma organizuje też coraz więcej spotkań biznesowych. - Widać, że potrzeba takiej przestrzeni jest duża, co przekłada się na regularny wzrost eventów - podkreśla Mateusz Kwiatkowski.

Prowadzisz ciekawą działalność gospodarczą? Napisz do nas: pomyslnabiznes@grupawp.pl

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

pomysł na biznes
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(5)
novik
5 lata temu
Pomysł fajny - już jest wiele kawiarni, które - bez nazywania rzeczy po imieniu służą jako oryginalna przestrzeń kreatywna, niekoniecznie do robienia sobie selfie w lustrze. Sprzedaż sprzętu, elektroniki uważam za nietrafiony - po pierwsze jest go za mało, po drugie na pewno tańszy jest w sieci, a ogląda się w sklepach RTV przed zakupem online. Najważniejsze żeby espresso nie było kwaśne i żeby było podawane z wodą do przepicia.
Becia
5 lata temu
Bardzo fajny pomysł
bedacywdomu
5 lata temu
chwalą się tym, żeby mieć konkurencję? Wydaje się, że potrzebują reklamy, bo to NIE WY PAŁ. Dobrze im jednak życzę i sprawdzę za kilka miesięcy...Poza tym pieniądze lubią ciszę...
Brawo
5 lata temu
Fajne 👍
Say What Ag...
5 lata temu
Przyszlosc Polski to nie gornictwo czy przemysl . Polska osiagnie dobrobyt dzieki koworkingowca , hasztagowca , jutuberom , instagramerom , instarumerom i kolesnikom !!!!