Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
Mateusz Ratajczak
Mateusz Ratajczak
|

Czas rachunków dobiega końca? Tauron szykuje dla klientów rewolucyjne rozwiązanie

151
Podziel się:

Tauron szykuje dla klientów szereg udogodnień. Jednym z nich ma być zupełnie nowy, automatyczny sposób płatności za rachunki. - Chcemy, żeby nie było potrzeby drukowania kwitka, fatygowania się do punktu, gdzie tę płatność można dokonać, czy nawet u nas na stronie internetowej - o planach Taurona opowiada Kamil Kamiński, wiceprezes zarządu, w rozmowie z money.pl.

Czas rachunków dobiega końca? Tauron szykuje dla klientów rewolucyjne rozwiązanie
(WP money.pl)

Tauron stawia na nowe technologie. I szykuje dla klientów szereg udogodnień. Jednym z nich ma być zupełnie nowy, automatyczny sposób płatności za rachunki. - Chcemy, żeby nie było potrzeby drukowania kwitka, fatygowania się do punktu, gdzie tę płatność można dokonać, czy nawet u nas na stronie internetowej - mówi w rozmowie z money.pl Kamil Kamiński, wiceprezes zarządu.

Cały proces obsługi klienta ma zostać uproszczony i rozbudowany o dane przydatne dla każdego klienta. Kamiński wskazuje, że w elektronicznym biurze obsługi klienta nie tylko sprawdzimy kwotę do zapłaty, ale dokładne informacje, jakie było zużycie energii. - Będziemy mogli weryfikować, jak w danych okresach to zużycie przebiegało - tłumaczy. O nowościach technologicznych w Tauronie z Kamińskim rozmawialiśmy podczas imprezy Impact Fintech'17 w Katowicach.

Co jeszcze chce w najbliższych latach zmieniać jedna z największych spółek energetycznych w Polsce? O tym w materiale wideo.

wydarzenie
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(151)
Tauronik
6 lat temu
Tauron profesjonalnie kopiuje ofertę Energa Obrot z 2010 są konsekwentni i spójni od ofwrt po rachunki
Staniwsław
6 lat temu
Żadna nowość, w Energii ta możliwość jest dostępna od lat. Tylko: 1. trzeba mieć dobry internet (piszę z Mazur, wejście na stronę Energii, wbicie odczytu przy trzech rozłączeniach zasięgu internetu w tym czasie trwało nawet 1,50 godz) - zrezygnowałem z tego; 2. wcale na stronie tak szybko faktura się nie pojawia. Chodzi tylko o obniżenie kosztów firmie, która będzie musiała komuś zapłacić za objechanie i odczyt liczników tylko 1-2 razy do roku. Inna sprawa - te nowe technologie w jakiś dziwny sposób powodują podwyższenie kosztów. W domku letniskowym po wymianie przez Energię na nowszy (bo nie był nowy), elektroniczny licznik- po wyłączeniu na zimę wszystkich sprzętów, wyłączeniu głównego bezpiecznika w domu, a nawet dodatkowo wszystkich innych bezpieczników - licznik nadal chodzi. Dwóch elektryków sprawdzało instalację a Energa i tak swoje - że albo ja kradnę prąd albo ktoś mi się podpiął. Teraz trzecia zima, dom już zamknięty, a licznik i tak " robi swoje", nie jest to może dużo - około 20 zł miesięcznie, czyli mniej niż abonament i opłaty stałe za miesiąc, ale policzcie tak pół roku po 20 zł razy kilkuset odbiorców w samej naszej gminie turystycznej...
Wogo
6 lat temu
To się nazywa rozliczenie rzeczywiste i korzystam z tego od kilku lat (prąd mam z Energa)
amen
6 lat temu
na zachodzie w. brytani , niemczech, takie rzeczy sa juz od 15 lat a polska mysli ze odkryla nowa planete. masakta artykól.
Lomion
6 lat temu
"Chcemy, żeby nie było potrzeby drukowania kwitka, fatygowania się do punktu, gdzie tę płatność można dokonać" - z tego wynika że Tauron jest dekady w tyle za konkurencją. eBok, przeglądanie rachunków i zużycia online, płatność przez polecenie zapłaty itp, to wszystko u konkurencji już jest. I to od dawna.
...
Następna strona