Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Realne podatki za handel w wirtualnym świecie

0
Podziel się:

Amatorzy popularnych gier sieciowych, często nawet nie wiedzą, że mogą stać się przedmiotem zainteresowania Ministerstwa Finansów.

Realne podatki za handel w wirtualnym świecie
(sqback/cc/sxc.hu)

Sprzedaż zbroi czy łupów zdobytych w grze online albo obrót bitcoinem. To tylko nieliczne przykłady działań w sieci, z których trzeba się rozliczyć z fiskusem - pisze "Dziennik Gazeta Prawna".

Jak czytamy w gazecie, amatorzy popularnych gier sieciowych, często nawet nie wiedzą, że mogą stać się przedmiotem zainteresowania Ministerstwa Finansów. Wystarczy wymienić stworzoną w grze wirtualną postać albo uzyskany przedmiot na realne pieniądze. Wtedy zyskiem może zainteresować się państwo, które uzna, że może pobrać od niego daninę. Potwierdzają to najnowsze interpretacje Ministerstwa Finansów.

Czytaj więcej w Money.pl
Kryzys? Podatnicy nie korzystają z nowych ulg Po pierwszej połowie roku fiskus może im wypłacić zaledwie 11 procent należnych środków.
Korzystne zmiany dla podatników Sejm uchwalił zmiany kilku ustaw podatkowych.
Los progu przesądzony. Dług w górę W przeciwnym razie _ wymagałoby to cięć na 25 miliardów złotych lub podwyższenia podatków _ - ostrzegał Rostowski.
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)