*Grupa Generali chce umocnić swoją pozycję na rynku ubezpieczeń na życie i planuje, że w ciągu dwóch-trzech lat pozyska kilkaset milionów złotych oddanych w zarządzanie i podwoi liczbę klientów w tym segmencie. *
"Chcemy w perspektywie dwóch-trzech lat podwoić nasz portfel klientów życiowych" - powiedziała Dorota Fal, dyrektor Departamentu Ubezpieczeń na Życie w Generali.
Obecnie Generali ma około 60 tys. klientów indywidualnych ubezpieczeń na życie.
Spółka przedstawiła we wtorek nową linię produktów inwestycyjnych, która umożliwi inwestowanie m.in. w fundusze własne Generali, w fundusze zewnętrzne, na rynkach surowcowych czy papierów dłużnych.
Na koniec I kwartału 2007 roku aktywa w zarządzaniu Grupy Generali wynosiły 6,07 mld zł, w tym 1 mld zł stanowiły aktywa Generali Życie TU.