Trwa ładowanie...
bECGusOJ
Notowania

Gazetki Promocyjne – Wszystkie wiadomości

Efekt pandemii widać po sklepach i nie chodzi o zakupy. Zmianom oparły się dyskonty
5
07.03.2021 11:25

HANDEL
 / 
Efekt pandemii widać po sklepach i nie chodzi o zakupy. Zmianom oparły się dyskonty

Analiza ponad 16 tys. gazetek promocyjnych wykazała, że w ub.r. sieci handlowe wydały o 19,5 proc. mniej takich publikacji niż w 2019 roku. Do tego zmniejszyły liczbę ich stron o ok. 20 proc. i o tyle samo zmniejszyły powierzchnię.

Kończy się era gazetek na wycieraczkach czy w skrzynkach. Polacy wolą je brać prosto ze sklepów
54
29.08.2020 14:03

GAZETKI SKLEPOWE
 / 
Kończy się era gazetek na wycieraczkach czy w skrzynkach. Polacy wolą je brać prosto ze sklepów

Niespełna 60 proc. konsumentów pozyskuje gazetki ze sklepów. Przeszło 40 proc. z nich tak robi, bo bierze to, czego w danej chwili potrzebuje. Blisko 30 proc. stawia w ten sposób na własną wygodę, a dla 14 proc. osób to kwestia przyzwyczajenia. Bezpośrednio po zabraniu publikacji do domu 32 proc. badanych odkłada ją na później do czytania.

Gazetka w formacie PDF to już przeszłość. Sieci muszą postawić na personalizację
3
14.06.2020 11:04

HANDEL
 / 
Gazetka w formacie PDF to już przeszłość. Sieci muszą postawić na personalizację

Eksperci zauważają, że do wyświetlania e-gazetek na głównych stronach sieci wciąż służą proste przeglądarki plików graficznych, najczęściej w formacie PDF. To uniemożliwia zbieranie danych. Tymczasem technologia pozwala już przenieść wszystkie techniczne aspekty agregatów gazetkowych na macierzystą stronę retailera.

Wielki powrót gazetek sieci handlowych. Za to z mniejszą liczbą stron
2
14.06.2020 8:25

HANDEL
 / 
Wielki powrót gazetek sieci handlowych. Za to z mniejszą liczbą stron

Podczas pandemii liczba drukowanych gazetek wzrosła o blisko 13 proc., szczególnie w dyskontach - wynika z cyklicznej analizy zespołu AdRetail Inspirio. Jednocześnie ubyło ponad 7 proc. stron. Najmocniej ograniczyły ich ilość hipermarkety. Natomiast powierzchnia promocyjna zwiększyła się o 12,5 proc., najbardziej – w dyskontach.

Papierowe gazetki w odwrocie. E-wydania idą mocno w górę
1
29.09.2019 18:32

PROMOCJE
 / 
Papierowe gazetki w odwrocie. E-wydania idą mocno w górę

Polacy wciąż wolą papierowe gazetki promocyjne. Tradycyjne gazetki mają 50 proc. zwolenników, a ich elektroniczne odpowiedniki – nieco ponad 40 proc. - wynika z badań. Papierowe wydania szczególnie interesują klientów dyskontów – 62 proc., a także hipermarketów – 57 proc. Z kolei e-wersje zwykle preferują konsumenci supermarketów – 51 proc., jak również sieci convenience – 45 proc.. W tym ostatnim formacie jest też najwięcej osób, które nie mają wyrobionego zdania – 21 proc.