Marketing I Zarządzanie – Wszystkie wiadomościSąd poparł KRRiT. Radio Maryja emitowało ukryte reklamySąd podzielił stanowisko przewodniczącego KRRiT. Uznał, że przekazy, wskazane w zaskarżonej przez radio decyzji, stanowiły reklamę ukrytą.20.07.2013 7:27Oto jak marketingowcy wchodzą do naszych główBadania konsumenckie? To już przeszłość. Witajcie w erze neuromarketingu!19.07.2013 6:20"Megastore to nie jest sklep dla idiotów"Wojciech Buczkowski z Komputronika tłumaczy, jak się sprzedaje elektronikę w Polsce.15.07.2013 6:10•Maciej RynkiewiczDecyzje zakupowe? Nie łudź się, że są twojeKonsument jest jak piesek na smyczy. Zawsze pójdzie za swoim panem, czyli marką, której może nawet nie lubić.12.07.2013 6:07Marketing w sieci. Czy retargeting to skuteczne narzędzie?W ciągu dwóch dni generujemy obecnie tyle informacji, ile ludzkość wygenerowała w formie analogowej od początku istnienia do końca XX wieku....10.07.2013 16:10Letnie promocje u deweloperów. Przesada?Garaż lub miejsce postojowe za pół ceny, kilka tysięcy na zakupy w markecie budowlanym? To tylko niektóre pomysły na przyciągnięcie klienta.09.07.2013 6:44Czy outsourcing to dobre wyjście?Zbudowanie wykwalifikowanej komórki IT w firmie to duży koszt. Często kompletnie nieopłacalny. Paweł Matejko, prezes zarządu Altab tłumaczy, dlaczego...09.07.2013 6:01Najlepsza kampania reklamowa miesiąca. Zagłosuj!Czy spersonalizowana puszka Coca Coli działa? A żółty ziemniak zachęca do zmiany sieci, czy nie?05.07.2013 6:05FH Dom nie może płacić seniorom więcej- To nie jest interes, który daje kokosy - zapewnia Michał Butscher, wiceprezes Funduszu.02.07.2013 6:00•Paulina PacułaDlaczego polscy przedsiębiorcy boją się innowacji?- W Polsce unika się ryzyka i porażek, a przedsiębiorcy często wybierają bezpieczne branże i sprawdzone koncepcje - mówi Jeremy Gutsche, twórca...01.07.2013 12:08Eksportowa nazwa produktu. Kiedy może być prawnie chroniona?Na świecie jest już ponad 250 milionów zarejestrowanych domen. Dla porównania - w języku angielskim jest tylko 200 tysięcy słów. Wymyślenie chwytliwej...01.07.2013 10:49Kontrowersyjne reklamy. Dlaczego znikają z telewizji?Skandal? Obraza uczuć religijnych? Nietolerancja? Z jakich powodów zakazuje się reklam?28.06.2013 6:00Spółka dnia: Co czeka chemicznego giganta w tym roku?Kurs od stycznia poszedł w górę o ponad 40 procent. Jest szansa na dalsze wzrosty?21.06.2013 10:10•Maciej RynkiewiczMarketingowe śledztwa w sieci? Wszyscy jesteśmy na celownikuNawet nie zdajemy sobie sprawy, jak pewne skrawki informacji, zostające po nas w sieci, pomagają firmom w budowaniu strategii marketingowych.21.06.2013 6:04Poprzednia strona1...1920212223...100Następna strona