Marketing – Wszystkie wiadomościKlient rozkojarzony lepiej chłonie reklamyAmerykańscy psycholodzy udowodnili, co naprawdę skutecznie oddziałuje na konsumentów.29.04.2008 14:17Marketing istnieje też w kosmosieJuż wkrótce piwo Rolling Rock (marka należąca do Anheuser-Busch) będzie reklamowane na Księżycu.13.03.2008 12:27Marketing istniał już w starożytności - są dowodyDo tej pory eksperci twierdzili, że nazywanie produktów i tworzenie marek rozpoczęło się wraz z rewolucją przemysłową.27.02.2008 7:51Produkt kojarzymy wyłącznie z jedną cechąWcześniejsze przekonania na temat produktu wpływają na to, jak konsumenci reagują na nowe informacje.15.02.2008 12:08Szczęśliwi kupują więcej?Zadowoleni z życia konsumenci pozytywnie oceniają produkty i usługi.28.01.2008 19:33•Mariusz BłońskiProblemy służą markomWpadki dobrze znanych, sprawdzonych marek klienci traktują jak jakościowe testy. Im większy mają problem, tym bardziej je cenimy.19.12.2007 21:20Wygląd produktów ma znaczenieJak wynika z badań na rzecz doskonałych z wyglądu produktów klienci rezygnują z ich jakości.06.12.2007 11:54"Cokolwiek" i "Wszystko jedno" w puszkachTo może być najczęściej zamawiany napój w barach i restauracjach.28.11.2007 13:02•Katarzyna Ogórek"Uczłowieczanie" towarów czasem pomaga sprzedaćDo samochodu mówimy często jak do ludzi, krzyczymy na komputer,19.11.2007 13:54•Mariusz BłońskiKomiksowa kampania społeczna we WrocławiuW stolicy Dolnego Śląska akcja społeczna będzie promować życzliwe postawy w miejskich tramwajach i autobusach.14.11.2007 14:17Reklama na pasie startowymByć może już wkrótce w pobliżu pasów startowych na Heathrow czy Aéroport d'Orly pojawią się reklamy wielkości 3 boisk futbolowych.26.09.2007 14:51Nike walczy ze stereotypem kobietyNike rozpoczął nową kampanię po tym, jak konkurent Under Armour, producent odzieży sportowej, wystartował z reklamami skierowaną\ymi do młodych...27.08.2007 10:00Tagi i reklama mają wiele wspólnego7 proc. internautów codziennie taguje zdjęcia, newsy i posty.01.06.2007 10:00Bruksela proponuje ograniczenie reklam w telewizjiKomisja Europejska zaproponowała wprowadzenie zakazu reklamy polegającej na pokazywaniu na wizji produktów w telewizyjnych programach dla dzieci,...09.03.2007 12:58Poprzednia strona1...53545556