Payu – Wszystkie wiadomościOdzież króluje w polskim e-handlu, wynika z najnowszego raportuPolacy wydali w 2020 r. ponad 21,6 mld zł na odzież w sieci - wynika z raportu firmy PayU. Coraz więcej wydajemy też na kosmetyki, artykuły związane z...05.05.2021 8:50•Mateusz Madejski"Money. To się liczy". Gorączka przedświąteczna ruszyła. Jak bezpiecznie płacić w sieci?Dziś w programie przyglądamy się płatnościom internetowym Polaków. Jak bezpiecznie płacić w sieci w przedświątecznej gorączce? Gościem będzie Joanna...03.12.2020 8:54•Paweł OrlikowskiPłatności w sieci. Ekspert: "jesteśmy rozwiniętym rynkiem, w Rosji klient nigdy nie wie, kiedy dostanie towar"- Polacy nie przejęli się informacjami o tym, że może nadejść kryzys. Chętnie wydają swoje pieniądze, widać że handel w sieci rośnie - mówił podczas...04.12.2019 16:03•Marcin ŁukasikPolski e-commerce chce wyjść za granicęPolskie firmy działające w sektorze e-commerce coraz odważniej wchodzą na rynek międzynarodowy, ale wciąż pozostaje wiele do zrobienia.29.11.2019 15:56E-handel rośnie w siłę. Polacy coraz chętniej kupują za granicą przez internetPolscy przedsiębiorcy prowadzący sprzedaż w internecie otwierają się na zagraniczne rynki, z kolei Polacy coraz chętniej kupują rzeczy z zagranicy....12.06.2019 10:55•Paweł OrlikowskiPayU: Firmy przenoszą swoje modele zagranicę jeden do jednego. To błąd- Największym błędem firm, które wchodzą na zagraniczne rynki jest to, że przenoszą swój model jeden do jednego – powiedział Bartosz Berestecki...16.11.2018 13:57•Marcin ŁukasikMario Shiliashki dla money.pl: To fintechy nadają tempo rozwoju w finansach- W tym biznesie już nie chodzi tylko o to, by dodać nową i ładną aplikację, lecz stworzyć zupełnie nowe usług - mówi money.pl Mario Shiliashki, szef...10.06.2018 20:02•Mateusz RatajczakPożyczki dla tych, którzy dotąd nie mieli na nie szans. PayU chce zamieszać na rynkuPayU stało się jednym z największych inwestorów na rynku FinTech na świecie w ciągu ostatnich 12 miesięcy, wydając w sumie ponad 245 mln euro. Niemal...23.05.2017 6:50•Agata KołodziejInternet zmienia kluby i kibiców Standardowo w internecie sprzedajemy 65-75 proc. wszystkich biletów - mówi Michał Kocięba, rzecznik prasowy Legii.23.02.2013 7:49