Rynek – Wszystkie wiadomościWywiad z CEO Revision3Jim Louderback, szef amerykańskiej telewizji internetowej Revision3, w wywiadzie dla Lookr.tv, mówi o rynku reklamy online, o różnicach między...26.06.2009 15:10Przyznano Cannes Lions 2009 w kategorii CyberAustralijska agencja Cumminsnitro i jej kampania "Najlepsza praca świata" były jednym z najgorętszych tematów tegorocznego festiwalu Cannes Lions...26.06.2009 12:10Kryzys to dobry okres dla nowoczesnych modeli biznesowychŁukasz Szymula, country manager w TradeDoubler, mówi o marketingu w czasach kryzysu, wydatkach na reklamę online oraz o programach afiliacyjnych w...26.06.2009 9:10Szkolenie "Skuteczne kampanie w Internecie"W dniach 16-17 lipca w Warszawie odbędzie się szkolenie "Skuteczne kampanie online. Pokonaj konkurencję w Internecie" organizowane przez CONCEPT LABS.25.06.2009 12:14Nowa identyfikacja wizualna Freak StudioW związku z dynamicznym rozwojem agencja Freak Studio zdecydowała się na kompleksową zmianę identyfikacji wizualnej oraz rozszerzenie oferowanych...23.06.2009 18:10Open AdExchange i NetSprint wchodzą do DaniiNetSprint podpisał umowę z Open AdExchange, europejskim operatorem reklamy kontekstowej.23.06.2009 15:10Hekkelstrand wzmacnia OS3 multimediaSzeregi agencji interaktywnej OS3 multimedia zasilił Torsten Hekkelstrand, który obejmie stanowisko group account directora. Będzie on m.in....23.06.2009 15:10Milion sprzedanych iPhone'ów w pierwszy weekendApple poinformowało o sprzedaniu ponad miliona sztuk nowego iPhone'a 3G S w ciągu pierwszych trzech dni od wprowadzenia go na rynek.23.06.2009 12:10Nowe trendy i skuteczne narzędzia marketingu online6 sierpnia 2009 r. w Warszawie odbędzie się Forum Marketingu Internetowego, którego organizatorem jest Centrum Promocji Informatyki.23.06.2009 12:10Głos z maszynySyntetyczna mowa coraz śmielej wkracza w nasze życie. Forma stosowanego w tych urządzeniach głosu jest na tyle doskonała, że często trudno odróżnić...22.06.2009 12:10Kryzys w mediach do 2010Kryzys dotknie niemal wszystkie media - przewidywany spadek wydatków mediowych wyniesie 4,2% w ujęciu netto. W 2010 roku sytuacja nie zmieni się. To...19.06.2009 15:10Kwitnący e-mail marketingFirma Forrester prognozuje, że do 2014 roku skrzynki e-mailowe będą przyjmować średnio 9000 reklamowych wiadomości rocznie.19.06.2009 12:10System konferencji wideo dla każdej firmynetPR.pl wprowadził na rynek system konferencji wideo dedykowany komunikacji korporacyjnej w Internecie.19.06.2009 9:10Analitycy: złoty będzie się umacniał, na rynku długu wzrost rentownościPo okresie spadków i obronie poziomów 4,55 za euro i 3,30 za dolara, złoty wszedł na falę wznoszącą - uważają eksperci. Na rynku papierów dłużnych...18.06.2009 16:39Poprzednia strona1...7273747576...93Następna strona