Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Eurocash zwiększa sprzedaż alkoholi Marie Brizard

1
Podziel się:

Eurocash zawarł z Marie Brizard Wine & Spirits Polska (MBWS) jako dostawcą oraz Eurocash Serwis jako dystrybutorem umowę zwiększającą wielkość dystrybucji napojów alkoholowych.

Eurocash zwiększa sprzedaż alkoholi Marie Brizard
(Kuba Bożanowski/flickr (CC BY 2.0))

Eurocash zawarł z Marie Brizard Wine & Spirits Polska jako dostawcą umowę zwiększającą wielkość dystrybucji napojów alkoholowych. Trafią do sklepów abc, Lewiatan, Delikatesy Centrum.

Umowa stanowi kontynuację współpracy pomiędzy Grupą Eurocash i Marie Brizard oraz zwiększa wielkość dystrybucji produktów. Eurocash jest hurtownią zasilającą w towary sieci abc, Delikatesy Centrum, Groszek i Lewiatan oraz sprzedawcę internetowego frisco.pl.

Umowa została zawarta na okres trzech lat. Po tym terminie przekształca się w umowę zawartą na czas nieokreślony, pod warunkiem, że żadna ze stron nie zgłosi zamiaru zakończenia współpracy.

Marie Brizard Wine & Spirits, wcześniej działała jako Belvédere. Jest producentem i dystrybutorem win i mocnych alkoholi, obecnym w Europie i w Stanach Zjednoczonych. Grupa posiada portfel znaczących marek alkoholi mocnych - w tym Sobieski, William Peel i Marie Brizard.

Grupa Eurocash to największa polska grupa zajmująca się hurtową dystrybucją produktów żywnościowych, chemii gospodarczej, alkoholu i wyrobów tytoniowych (FMCG). W ramach prowadzonych przez Grupę Eurocash sieci franczyzowych i partnerskich skupionych jest ok. 13 tysięcy niezależnych sklepów detalicznych. Spółka jest notowana na GPW od 2005 r.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(1)
WYRÓŻNIONE
Czesiek
8 lat temu
"Pięć set" plus robi swoje, prezes jednej z najwiekszych sieci handlowych w Polsce powiedział mi, że od wprowadzenia tej jałmuzny obroty na stoisku alkoholowym wzrosły o 50%. Dobra zmiana.
NAJNOWSZE KOMENTARZE (1)
Czesiek
8 lat temu
"Pięć set" plus robi swoje, prezes jednej z najwiekszych sieci handlowych w Polsce powiedział mi, że od wprowadzenia tej jałmuzny obroty na stoisku alkoholowym wzrosły o 50%. Dobra zmiana.