Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

HubStyle wyemituje obligacje serii A o wartości nominalnej do 1,5 mln zł

0
Podziel się:
HubStyle wyemituje obligacje serii A o wartości nominalnej do 1,5 mln zł

HubStyle zdecydował o emisji nie mniej niż 500 i nie więcej niż 1 500 sztuk obligacji zwykłych, serii A, o wartości nominalnej 1 000 zł każda, poinformowała spółka. Przydział obligacji, zgodnie z treścią uchwały, nastąpi 6 października 2016 r., podano również.

"Emisja obligacji odbędzie się w trybie określonym drodze skierowania propozycji nabycia do nie więcej niż 149 imiennie oznaczonych inwestorów (subskrypcja prywatna)" - czytamy w komunikacie.

Cel emisji obligacji nie został określony. W opinii zarządu, pozyskanie środków z emisji obligacji umożliwi pełne wykorzystanie potencjału czwartego kwartału, który w branży odzieżowej jest kluczowy dla generowanych wyników sprzedażowych. Z tego względu zarząd planuje przeznaczyć środki pozyskane z emisji obligacji na zwiększenie skali działalności w tym okresie oraz wsparcie marketingowe najważniejszych dla spółki marek odzieżowych, podano również.

"Cena emisyjna jednej obligacji jest równa jej wartości nominalnej i wynosi 1 000 zł. Próg emisji obligacji został określony na 500 sztuk. Obligacje będą wydawane jako obligacje niezabezpieczone" - czytamy w komunikacie.

Obligacje będą oprocentowane według stałej stopy procentowej wynoszącej 7% w stosunku roczny, a odsetki będą wypłacane kwartalnie., podano również.

"Dzień wykupu obligacji został określony na 6 października 2017 r. Wcześniejszy wykup obligacji będzie możliwy wyłącznie na podstawie porozumienia zawartego przez obligatariusza z emitentem" - czytamy w komunikacie.

Grupa HubStyle (dawniej Grupa Nokaut) jest właścicielem marki odzieżowej Sugarfree.pl i sklepu internetowego pod tym adresem, oferującego sukienki, głównie polskiej produkcji oraz marek Cardio Bunny, Emente, Kragelman, Freakylicks. Spółka jest notowana na GPW od 2012 r.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)