Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

LiveChat Software pozyskał ponad czterystu nowych klientów w sierpniu

0
Podziel się:

Z rozwiązania "LiveChat" korzysta już 11 917 firm z ponad 130 krajów świata.

Mariusz Ciepły, prezes Livechat Software
Mariusz Ciepły, prezes Livechat Software (materiały prasowe)

Liczba klientów LiveChat Software powiększyła się o 402 firmy w sierpniu. To pod tym względem najlepszy miesiąc w historii spółki. Z rozwiązania "LiveChat" korzysta już 11 917 firm z ponad 130 krajów świata. Rok temu firma miała 8495 klientów.

- Kolejny rekord i szybko rosnąca liczba naszych klientów to efekt świetnej pracy całego zespołu. Dzięki niej nie zwalniamy tempa i udowadniamy, że możemy podtrzymywać bardzo dynamiczny wzrost, a nawet jeszcze bardziej przyśpieszyć - powiedział prezes Mariusz Ciepły, cytowany w komunikacie.

Firmy i instytucje wykorzystują rozwiązanie LiveChat do bezpośredniego kontaktu z osobami odwiedzającymi ich strony internetowe, w tym m.in. do wsparcia sprzedaży. Rozwiązanie oferuje też szereg dodatkowych narzędzi umożliwiających m.in. analizę ruchu na stronie, zachowania klientów czy jakość pracy konsultantów.

Liczba klientów przekłada się bezpośrednio na wyniki finansowe LiveChat Software. W pierwszym kwartale roku finansowego (czyli w okresie kwiecień - czerwiec) przychody spółki wzrosły o 86 proc. do 11,24 mln zł, wynik EBITDA o 84 proc. do 7,86 mln zł, a zysk netto o 77 proc. do 5,89 mln zł.

Na początku kwietnia br. LiveChat Software poinformowało o osiągnięciu strategicznego celu, jakim był poziom 10 tys. obsługiwanych klientów. W trakcie trzech kolejnych miesięcy do grona jego partnerów dołączył kolejny tysiąc firm.

Notowania tygodniowe akcji Livechat Software

Wrocławska firma jest jednym z największych na świecie dostawców oprogramowania typu "live chat dla biznesu", zawierane przez internet, oraz poprawę satysfakcji klientów.

LiveChat Software oferuje swoje rozwiązanie w modelu SaaS (Software as a Service - oprogramowanie jako usługa) i dzięki temu jest firmą globalną. Najważniejszy dla niej rynek to USA, w Polsce generuje tylko kilka procent sprzedaży. Rozwiązania polskiej firmy wykorzystują m.in. takie marki jak: Orange, Adobe, Samsung, Pizza Hut, Macy's, PBS, NetApp i wiele innych, urzędy (w tym amerykański Departament Stanu), uczelnie (Stanford University), a nawet kluby sportowe (m.in. Vancouver Canucks). Spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie w kwietniu 2014 r.

Porównaj na wykresach spółki i indeksy

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)