Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Drogi ekspresowe w Polsce. Będzie nowy odcinek S7

0
Podziel się:

W poniedziałek podpisano umowę na liczący 21 km długości fragment pomiędzy Jędrzejowem a Chęcinami - informuje Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad.

Drogi ekspresowe w Polsce. Będzie nowy odcinek S7
(Sebastian Ogórek/Jan Kaliński/Wirtualna Polska)

Za dwa lata pojedziemy kolejnym odcinkiem drogi ekspresowej S7. Właśnie podpisano umowę na liczący 21 km długości fragment pomiędzy Jędrzejowem a Chęcinami - informuje Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad.

Wartość kontraktu, który GDDKiA podpisała z liderem konsorcjum Salini Polska, to ponad 585 mln zł.

Nowa droga ekspresowa połączy wybudowaną w 2013 roku obwodnicę Kielc z istniejącą obwodnicą wschodnią Jędrzejowa. Trasa skróci czas podróżowania między Warszawą, Kielcami, a Krakowem.

Na nowej trasie powstaną trzy dwupoziomowe węzły drogowe w Tokarni, Brzegach i Mnichowie, a także infrastruktura zapewniająca bezpieczeństwo podróżujących z miejscami obsługi podróżnych w Smykowie i Podlesiu.

W ramach inwestycji powstanie ponadto 11 wiaduktów w ciągu drogi ekspresowej, 4 wiadukty nad drogą ekspresową, 6 mostów, 6 przejść dla zwierząt dużych i średnich oraz tunel pieszo-rowerowy. Planowane zakończenie budowy trasy to trzeci kwartał 2017 roku.

Zobacz także: Korki na A4 mogą być mniejsze. Zbliża się koniec bramek.

Czytaj więcej w Money.pl
Autostrady się spóźnią. Nie ma jeszcze planu Projekt programu budowy dróg krajowych na lata 2014-2023 powinien trafić pod obrady rządu najpóźniej na przełomie sierpnia i września - powiedziała we wtorek PAP szefowa MIR Maria Wasiak. Podkreśliła, że resort szuka nowych źródeł finansowania inwestycji drogowych.
Znamy przebieg wschodniej obwodnicy stolicy Stołeczny oddział GDDKiA zarekomendował przebieg Wschodniej Obwodnicy Warszawy. Trasa przebiegać ma między Drewnicą a Zakrętem przez Sulejówek, bez planowanego wcześniej tunelu.
Autostrady w Niemczech. Niedługo płatne? Początkowo Berlin zapowiadał objęcie opłatami całej sieci drogowej. Sprzeciwiły się tym planom landy przygraniczne, obawiając się zmniejszenie małego ruchu granicznego, co odbiłoby się niekorzystnie na ich gospodarkach.
wiadomości
wiadmomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)