Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
oprac. Przemysław Ciszak
|

Milenialsi odmienią konsumentów. Producenci korygują składy produktów

3
Podziel się:

Irena Pichola z Deloitte tłumaczy, dlaczego producenci zmieniają składy tysięcy produktów.

Irena Pichola z Deloitte
Irena Pichola z Deloitte (money.pl)

- Na rynku polskim presji konsumenckiej jeszcze tak bardzo nie czujemy, choć młode pokolenie, tzw. milenialsów, już wskazuje na wymiar środowiskowego wpływu na produkt - przekonuje w programie "Money. To się liczy" Irena Pichola z Deloitte tłumacząc, dlaczego producenci zmieniają składy tysięcy produktów.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(3)
La Luz
6 lat temu
Ciekawe czy tymbark zmieni skład wszystkich swoich sokow i usunie rakogenny syrop glukozowo-fruktozowy, trujacy. Tymbak jzu nie moze zrobic nic bez tego syropu?
Synagoga szat...
6 lat temu
Ta osoba goszcząca w studio ma takie /gadzie/ oblicze.
nie budźcie m...
6 lat temu
Czasy gdy klient rządził sprzedawcą to były zaraz po potopie. Teraz klient ma złudzenie tylko a niektórzy nawet z zacietrzewieniem się upierają, że ich złudzenie jest prawdziwe.:)) Lepiej posłuchajcie :