Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
oprac. Damian Słomski
|
aktualizacja

Answear.com nie narzeka na COVID. Sprzedaż kolekcji lepsza niż rok wcześniej

0
Podziel się:

Handel ucierpiał przez COVID-19, ale stacjonarnie. W internecie sprzedaż idzie pełną parą. Answear.com wstępnie podsumował sprzedaż kolekcji jesień-zima. Jest znacznie lepsza niż w ostatnim roku i powyżej celu wyznaczonego przed sezonem.

Answear.com nie narzeka na COVID. Sprzedaż kolekcji lepsza niż rok wcześniej
Handel ucierpiał przez COVID, ale stacjonarnie. W internecie sprzedaż idzie pełną parą. (answear.com, answear.com)

Na początku roku na giełdzie zadebiutował sklep internetowy Answear.com. Od tamtego czasu notowania firmy wyraźnie wzrosły. Nie ma się co dziwić, skoro sprzedaż ubrań rośnie i to powyżej oczekiwań.

Władze Answear.com. na podstawie aktualnych danych szacują, że sprzedaż kolekcji jesień-zima 2020 jest znacznie lepsza niż rok wcześniej.

- Sprzedaży kolekcji jesień-zima 2020 okazała się najlepsza od lat. W tym czasie, oprócz bogatej i stale rozszerzanej oferty produktowej, wsparły nas wyjątkowo niskie temperatury, a także zamknięte galerie handlowe - przyznaje prezes Krzysztof Bajołek.

Zobacz także: Znana sieć restauracji na krawędzi. "Kilka tygodni"

Oprócz typowo zimowych ubrań, takich jak ciepłe kurtki puchowe, pikowane płaszcze, czy zimowe buty i akcesoria, firma odnotowała wysoką sprzedaż także innych rodzajów ubrań.

- Jest to oczywiście związane z lockdownem oraz masowym przebywaniem ludzi w domach i tym samym wykształceniem trendu homeoffice i homeschooling - diagnozuje sytuację Bajołek.

Ze statystyk sprzedażowych wynika, że wracają trendy inspirowane modą z poprzednich dekad. Bardzo dobrze sprzedawały się dresowe komplety stylistyką nawiązujące do lat 90., minimalistyczne dzianinowe sukienki, joggery, leginsy, a także pastelowe bluzy. W obszarze faktur na topie była krata, a także elementy skórzane, które można było odnaleźć na spódnicach, sukienkach, spodniach oraz koszulach.

Spółka zapewnia, że jest też dobrze przygotowana na zbliżające się ocieplenie.

Na konkretne liczby i przełożenie sprzedaży na wyniki finansowe trzeba będzie jeszcze poczekać. Na ten moment firma nie zdradza szczegółów, a publikacja najbliższego raportu planowana jest na 30 kwietnia.

Answear.com to założony w 2011 e-commerce zajmujący się sprzedażą markowej odzieży, obuwia oraz akcesoriów. Spółka prowadzi obecnie działalność w 7 krajach Europy Środkowo-Wschodniej: Bułgarii, Czechach, Polsce, Rumunii, Słowacji, Ukrainie oraz Węgrzech.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)