Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
aktualizacja

Answear.com: Liczba transakcji wzrosła o 23% r/r do 1,74 mln w I-III kw. 2020 r.

0
Podziel się:

Answear.com odnotował 1,74 mln transakcji w okresie styczeń-wrzesień 2020 r., co oznacza wzrost o 23% r/r, podała spółka. Średnia wartość zamówienia w tym okresie wzrosła o 6% r/r i wyniosła 224 zł netto, a poziom konwersji zwiększył się do 1,81% co przełożyło się na wzrost sprzedaży on-line o 29% r/r.

Answear.com: Liczba transakcji wzrosła o 23% r/r do 1,74 mln w I-III kw. 2020 r.
(Flickr)

"Poprawiliśmy nasze kluczowe wskaźniki biznesu, co jest zasługą przede wszystkim efektywnego dostosowania oferty produktowej oraz lepszego dopasowania oferowanych cen sprzedaży. Cieszy nas fakt, iż umacniamy się na wszystkich rynkach, na których jesteśmy obecni. Trend ten widoczny był już w ubiegłym roku i przełożył się na uzyskanie rentowności. W tym roku kontynuujemy rozwój sprzedaży, pracując również nad rentownością. Warto podkreślić, iż stale zwiększamy średnią wartość koszyka, co jest wynikiem poszerzania gamy produktów z kategorii premium" - powiedział prezes Krzysztof Bajołek, cytowany w komunikacie.

Dodał, że minione 9 miesięcy było nietypowym okresem sprzedażowym, ze względu na sytuację epidemiczną na świecie.

"W tym czasie nastąpiła fundamentalna zmiana nawyków zakupowych - klienci jeszcze bardziej docenili możliwość zakupów za pośrednictwem internetu, bez wychodzenia z domu. Podczas gdy tradycyjne sklepy zostały przez pewien okres całkowicie wyłączone ze sprzedaży, my byliśmy w stanie realizować naszą strategię i sprzedawać produkty. Już teraz widzimy, że nie były to zmiany chwilowe, a nastąpiła trwała ewolucja zachowań konsumenckich" - powiedział Bajołek.

W ostatnim czasie spółka zaczęła współpracować z kilkunastoma nowymi markami i część z nich dostępna jest już w sprzedaży od sezonu jesień-zima 2020, a pozostałe będą wchodzić od sezonu wiosna-lato 2021 i jesień-zima 2021, podano także w materiale.

"Filarami naszego wzrostu jest szeroka oferta produktowa oraz inwestycje w marketing i budowę świadomości marki. Dlatego to jest nasz główny kierunek rozwoju. Staramy się pozyskiwać nowe marki z segmentu premium i średniej półki, które gwarantują relatywnie wysoką wartość koszyka. Prowadzimy aktywne działania marketingowe, dzięki ugruntowanej pozycji na rynku Europy Środkowo-Wschodniej korzystamy z premii wizerunkowej, która widoczna jest m.in. w postaci relatywnie niższego kosztu pozyskania klienta. Wprowadzamy jednak nowe działania, na początku przyszłego roku planujemy przeprowadzić kampanię TV" - dodał prezes.

W połowie września br. Answear.com złożył prospekt emisyjny do zatwierdzenia przez Komisję Nadzoru Finansowego. Spółka liczy na debiut do końca 2020 r.

Wearco S.A. to właściciel internetowej platformy sprzedażowej Answear.com z markową odzieżą, obuwiem oraz akcesoriami. Sklep oferuje około 80 tys. produktów z ponad 350 światowych marek. Wśród nich są popularne marki odzieżowe (Mango, Vero Moda), marki sportowe (Adidas, Nike, New Balance), marki jeansowe (Levi's, Lee, Wrangler), a także marki premium (Diesel, Guess Jeans, CK, Tommy Hilfiger, Valentino, DKNY). Produkty z segmentu ekonomicznego są oparte głównie o markę własną (Answear LAB).

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)