Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Asbis podwyższył prognozę zysku netto do 23-25 mln USD w 2020 roku

0
Podziel się:

Warszawa, 22.10.2020 (ISBnews) - Asbis Enterprises Plc podwyższył prognozę zysku netto na 2020 rok do 23-25 mln USD, w porównaniu do 18-20 mln USD prognozowanych w sierpniu br., co oznacza, że zysk może być wyższy o 25% od pierwotnie zakładanego, podała spółka. Przychody ze sprzedaży pozostają na poziomie pierwotnej prognozy, tj. 2-2,2 mld USD.

Asbis podwyższył prognozę zysku netto do 23-25 mln USD w 2020 roku

"Asbis rozwija się w tym roku bardzo dynamicznie. Tak jak zapowiadaliśmy, stawiamy nie tylko na rozwój tradycyjnego kanału dystrybucji, ale też na rozwój sprzedaży wyżej marżowych produktów i rozwiązań IT. Mamy bardzo silną pozycję na naszych rynkach, dzięki wieloletniemu doświadczeniu oraz umiejętności wprowadzania na rynek potrzebnych produktów, spełniających oczekiwania naszych klientów. Szybko dostosowaliśmy się do otoczenia rynkowego i jesteśmy w stanie sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na sprzęt oraz zaawansowane rozwiązania IT. Dlatego spodziewamy się, że nasza zyskowność w tym roku będzie wyższa, od pierwotnie zakładanej. Biorąc pod uwagę koszty finansowe i operacyjne, które mają być niższe niż przewidywano, mamy wszelkie powody, by sądzić, że rok 2020 będzie najbardziej zyskownym rokiem w naszej historii" - powiedział dyrektor generalny i przewodniczący rady dyrektorów Asbis Siarhei Kostevitch, cytowany w komunikacie.

Podwyższenie prognozy wyników finansowych wynika ze: wzrostu sprzedaży wyżej marżowych produktów i rozwiązań IT, niższych niż zakładano kosztów finansowych, niższych niż przewidywano kosztów operacyjnych, podano również.

Asbis Enterprises Plc jest jednym z czołowych dystrybutorów produktów branży informatycznej na rynkach wschodzących Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA). Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2007 r. Przychody ze sprzedaży wyniosły 1,91 mld USD w 2019 r.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)