Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
aktualizacja

Atomic Jelly chce zadebiutować na NewConnect w lutym

0
Podziel się:

Warszawa, 26.01.2021 (ISBnews) - Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie (GPW) zatwierdziła dokument informacyjny Atomic Jelly - spółki z Grupy PlayWay - i podjęła uchwałę w sprawie wprowadzenia akcji spółki do obrotu w alternatywnym rynku NewConnect, podała spółka. Atomic Jelly liczy na debiut na NC w lutym br.

Atomic Jelly chce zadebiutować na NewConnect w lutym
(money.pl)

W dniu debiutu do obrotu wprowadzonych zostanie łącznie 2 582 500 akcji zwykłych na okaziciela serii A o wartości nominalnej 0,10 zł każda. Rolę autoryzowanego doradcy pełni Abistema Kancelaria Doradcza.

"Z satysfakcją informuję, że Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie zatwierdziła dokument informacyjny Atomic Jelly. Tym samym nasza spółka jest coraz bliżej debiutu na NewConnect. Aktualnie ustalamy pierwszy dzień notowań. Liczymy na dołączenie do grona spółek publicznych już w lutym. Debiut z pewnością będzie istotnym krokiem w rozwoju naszego studia" - powiedział prezes Bartosz Rakowski, cytowany w komunikacie.

Atomic Jelly produkuje i wydaje gry wideo z gatunku symulatorów. Aktualnie spółka koncentruje się na dwóch produkcjach, których premiery odbędą się jeszcze 2021 roku: "Space Mechanic Simulator" oraz "Truck Mechanic: Dangerous Paths".

"Wishlisty tytułów budują się dynamicznie. Liczymy na dalsze zainteresowanie naszymi grami. Staramy się dopracowywać w nich każdy szczegół, aby efekt końcowy był zadowalający dla odbiorców" - dodał prezes.

W 2019 roku w ramach kampanii crowdfundingowej spółka pozyskała od inwestorów 2,4 mln zł.

"Aktualnie na zaawansowanym etapie mamy kilka bardzo dobrze dopracowanych i obiecujących preprodukcji. Produkcje będą stopniowo prezentowane już w pierwszej połowie tego roku" - podsumował Rakowski.

Atomic Jelly prowadzi działalność na rynku gier wideo. Celem spółki jest produkowanie i wydawanie oryginalnych gier na komputery, a w przyszłości także tworzenie i wydawanie portów istniejących oraz przyszłych gier na popularne platformy konsolowe, tj. PlayStation, Xbox i Nintendo Switch.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)