Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

BoomBit odnotował 5,48 mln zł przychodów w grudniu

0
Podziel się:

Warszawa, 07.01.2020 (ISBnews) - Łączne przychody Grupy BoomBit wyniosły 5,48 mln zł (wzrost o 48% m/m) w grudniu 2019 r., podała spółka. 

BoomBit odnotował 5,48 mln zł przychodów w grudniu
bECSFTQR

"Gry w modelu GaaS wygenerowały 3,03 mln zł przychodów (+3% m/m), natomiast gry non-GaaS osiągnęły 2,45 mln zł przychodów (+223% m/m). Nakłady marketingowe wyniosły w tym okresie 0,64 mln zł dla gier GaaS oraz 0,98 mln zł dla gier non-GaaS" - czytamy w komunikacie.

"Bardzo dobry wynik osiągnął w grudniu segment gier non-GaaS, który wygenerował aż 2,45 mln zł przychodów. Przede wszystkim jest to zasługa gier hyper-casualowych wydanych w tym okresie, a debiuty wsparte zostały budżetem marketingowym" - powiedział prezes Marcin Olejarz, cytowany w komunikacie.

Przychody Darts Club i Tanks A Lot! były w grudniu stabilne miesiąc do miesiąca, a przychody Idle Coffee Corp zwiększyły się. Grudzień to także pierwszy pełny miesiąc obecności na rynku gry Archery Club, która zadebiutowała 21 listopada - wiec jej przychody w grudniu były wyższe w porównaniu do poprzedniego miesiąca.

bECSFTQT

"W tej chwili skupiamy się nad optymalizacja tej gry i wprowadzeniem nowych oczekiwanych elementów - przede wszystkim eventów oraz klubów i dopiero po ich wprowadzeniu będziemy stopniowo zwiększać wydatki marketingowe" - dodał wiceprezes Hannibal Soares, cytowany w komunikacie.

W grudniu 2019 najważniejsze gry GaaS BoomBit (Archery Club, Darts Club, Tanks A Lot! oraz Idle Coffee Corp) wygenerowały łącznie 2,76 mln zł przychodów, co odpowiadało za 91% przychodów segmentu GaaS w tym okresie.

BoomBit to producent i wydawca gier mobilnych. Działa na rynku globalnym, produkując gry w formule free-to-play na platformy iOS oraz Android, a także gry na platformę Nintendo Switch. Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od maja 2019 r.

bECSFTRu
media
telekomunikacja
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)