Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Canal + Polska zakłada przeznaczanie 75% skorygowanego zysku netto na dywidendę

0
Podziel się:

Polityka dywidendowa Canal+ Polska zakłada wypłatę 75% skonsolidowanego skorygowanego zysku netto w formie dywidendy, poczynając od zysku za rok obrotowy 2020, podała spółka.

Canal + Polska zakłada przeznaczanie 75% skorygowanego zysku netto na dywidendę

"Zakładana wypłata dywidendy na poziomie 75% skonsolidowanego skorygowanego zysku netto (z wyłączeniem jednorazowych pozycji niepieniężnych, takich jak odpisy aktualizujące z tytułu utraty wartości oraz podatek dochodowy w części w jakiej nie podlegał zapłacie ani zwrotowi w pieniądzu przez grupę lub na rzecz grupy" - czytamy w komunikacie.

Pierwsza dywidenda ma zostać wypłacona do połowy 2021 r. ze skonsolidowanego skorygowanego zysku netto za rok obrotowy 2020, podano także.

Canal+ Polska podał dziś, że planuje przeprowadzenie pierwszej oferty publicznej poprzez wprowadzenie akcji do obrotu na rynku podstawowym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie (GPW).

Jak podała spółka, w I poł. 2020 roku EBITDA wzrosła do 254,5 mln zł wobec 195,7 mln zł w I poł. 2019 r., tj. o 30%, dzięki stałej optymalizacji kosztów działalności operacyjnej.

W 2019 r. przychody ze sprzedaży wzrosły do 2 291 mln zł z 2 146 mln zł w 2017 r. (CAGR w wysokości 3,3%), głównie dzięki zwiększeniu bazy klientów, dalszemu zwiększaniu poziomu sprzedaży pakietów segmentu premium, wzrostowi przychodów osiąganych ze sprzedaży prowadzonej przez dystrybutorów hurtowych oraz konsolidacji przychodów Kino Świat od listopada 2019 r. W tym samym okresie EBITDA wzrosła do 364,2 mln zł z poziomu 314,8 mln zł w 2017 r. (CAGR: 7,6%).

Canal+ Polska jest operatorem Platformy Canal+, oferującej pakiety, które obejmują zarówno własne kanały telewizyjne jak i kanały podmiotów trzecich, jak również nowo wprowadzonej usługi streamingowej Canal+ (OTT). Pakiety telewizyjne są oferowane we wszystkich segmentach cenowych rynku płatnej telewizji, ze szczególnym uwzględnieniem segmentu premium. Canal+ Polska jest również zaangażowana w dystrybucję filmów za pośrednictwem swojej spółki zależnej - Kino Świat, jednego z wiodących dystrybutorów filmów w Polsce.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)