EMPERIA: strona spółki
4.07.2017, 19:14
EMP Wstępne wyniki sprzedaży towarów osiągnięte przez Stokrotka Sp. z o.o. w czerwcu 2017 roku.
Zarząd Emperia Holding S.A. („Emitent”) z siedzibą w Warszawie informuje, że spółka zależna Stokrotka Sp. z o.o. („Stokrotka”) osiągnęła w czerwcu 2017 roku wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 203 mln zł i były one wyższe od osiągniętej sprzedaży towarów w czerwcu 2016 roku o ok. 6,1%.
Przychody ze sprzedaży towarów za okres kwiecień-czerwiec wyniosły 617 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2016 roku o 8,5%. Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-czerwiec wyniosły 1 204 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2016 roku o 5,6%. W czerwcu 2017 roku sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki wzrosła o około 0,7% w porównaniu do czerwca 2016 roku, natomiast LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres kwiecień- czerwiec 2017 roku wzrósł o około 2,5% oraz za okres styczeń – czerwiec 2017 roku spadł o około 0,1% w porównaniu do analogicznego okresu 2016 roku. Sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki w czerwcu 2017 roku wzrosła o około 9,6% w porównaniu do czerwca 2015 roku, a wzrost LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres kwiecień - czerwiec 2017 roku wyniósł 8,2% oraz za okres styczeń-czerwiec 2017 roku w porównaniu do analogicznego okresu 2015 roku wyniósł około 6,3%. W czerwcu 2017 roku otworzono 4 sklepy: 2 markety Stokrotka, 1 sklep franczyzowy oraz 1 market '5' .W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 0,6 tys. mkw: 0,3 tys. mkw w marketach Stokrotka, 0,2 tys. mkw w sklepach franczyzowych oraz 0,1 tys. mkw w marketach '5'. Łączna liczba sklepów na koniec czerwca 2017 roku wyniosła 386. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec czerwca 2017 roku wyniosła 177,0 tys. mkw.
Przychody ze sprzedaży towarów za okres kwiecień-czerwiec wyniosły 617 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2016 roku o 8,5%. Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-czerwiec wyniosły 1 204 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2016 roku o 5,6%. W czerwcu 2017 roku sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki wzrosła o około 0,7% w porównaniu do czerwca 2016 roku, natomiast LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres kwiecień- czerwiec 2017 roku wzrósł o około 2,5% oraz za okres styczeń – czerwiec 2017 roku spadł o około 0,1% w porównaniu do analogicznego okresu 2016 roku. Sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki w czerwcu 2017 roku wzrosła o około 9,6% w porównaniu do czerwca 2015 roku, a wzrost LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres kwiecień - czerwiec 2017 roku wyniósł 8,2% oraz za okres styczeń-czerwiec 2017 roku w porównaniu do analogicznego okresu 2015 roku wyniósł około 6,3%. W czerwcu 2017 roku otworzono 4 sklepy: 2 markety Stokrotka, 1 sklep franczyzowy oraz 1 market '5' .W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 0,6 tys. mkw: 0,3 tys. mkw w marketach Stokrotka, 0,2 tys. mkw w sklepach franczyzowych oraz 0,1 tys. mkw w marketach '5'. Łączna liczba sklepów na koniec czerwca 2017 roku wyniosła 386. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec czerwca 2017 roku wyniosła 177,0 tys. mkw.