TESGAS: strona spółki
16.06.2025, 22:25
TSG Powołanie członków Rady Nadzorczej
Zarząd TESGAS S.A. z siedzibą w Dąbrowie (Spółka, Emitent), informuje, że w dniu 16 czerwca 2025 roku Zwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy Spółki podjęło Uchwałę nr 18, 19, 20, 21, 22 w sprawie wyboru Rady Nadzorczej Spółki. W skład Rady Nadzorczej powołano:
1. Pana Jacka Krzyżaniaka, 2. Panią Joannę Rudnicką, 3. Pana Mariusza Mirka, 4. Pana Radosława Wałęsę, 5. Pana Piotra Stobieckiego. Poniżej przedstawiamy życiorysy ww. członków Rady Nadzorczej. Pan Jacek Krzyżaniak menadżer z wieloletnim doświadczeniem zawodowym w obszarze wprowadzenia spółek na GPW w Warszawie oraz NewConnect relacji inwestorskich, inwestycji kapitałowych, finansów oraz relacji z mediami ekonomicznymi. Od 2004 roku do dziś pracuje w spółce GLOBE SYSTEM Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, na stanowisku Prezesa Zarządu, zajmującym się dostarczaniem kompleksowych usług informatycznych i marketingowych. Od 2019 roku do dnia dzisiejszego jest zatrudniony w Strzeszyn Park Sp. z o.o. na stanowisku Prezesa Zarządu, gdzie zarządza projektem budowy osiedla wielorodzinnego. Od roku 2013 do chwili obecnej jest wspólnikiem a od stycznia 2023 Członkiem Zarządu w Grupie Wspieram.to Sp. z.o.o. będących jednym z pierwszych i największych na polskim rynku portali crowdfundingowych. Od 2012 do chwili obecnej pełni funkcje wiceprezesa Zarządu w Gricon Sp. z o.o. wyspecjalizowanej w dostarczaniu kompleksowych usług informatycznych oraz marketingu online. W latach 2002 – 2012 był asystentem Prezesa Zarządu PBG S.A. oraz szefem zespołu Relacji inwestorskich, Rzecznikiem, Prasowym Spółki oraz Grupy Kapitałowej a także Członkiem Rady Nadzorczej. Spółki, która była liderem branży budowlanej w Polsce w obszarach dot. przesyłania i magazynowania gazu ziemnego, budownictwa inżynieryjnego, drogowego i kubaturowego. W latach 1998 – 2000 pełnił funkcję Dyrektora Zarządzającego spółki zależnej Fundacja Europa XXI, a następnie Członek Zarządu i Prezes Zarządu firmy lobbingowej. Pan Jacek Krzyżaniak posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe związane z doradztwem w zakresie relacji z rynkiem kapitałowym. Kierując działem relacji inwestorskich, który zdobył wiele nagród rynku kapitałowego za wzorowe prowadzenie RI i komunikację ze środowiskiem inwestorskim. Bezpośrednio brał udział w ponad 30 przejęciach i fuzjach firm. Zdobyte w ten sposób doświadczenie wykorzystuje od 2012 roku w ramach własnych projektów doradzając firmom w obszarze zarządzania finansami, pozyskiwaniem środków na rozwój poprzez rynek kapitałowy oraz sprzedaży firm inwestorom strategicznym w tym branżowym. Pan Jacek Krzyżaniak spełnia kryterium niezależności od spółki i podmiotów pozostających w istotnym powiązaniu ze spółką. Pan Jacek Krzyżaniak nie uczestniczy w żadnej spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej i nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do Emitenta. Pan Jacek Krzyżaniak nie jest wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonego na podstawie ustawy o KRS. Pani Joanna Rudnicka jest absolwentką Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na Wydziale Prawa i Administracji Kierunek Prawo. Posiada tytuł zawodowy radcy prawnego i licencję doradcy restrukturyzacyjnego. Posiada wieloletnie doświadczenie jako radca prawny, aktualnie będąc wspólnikiem zarządzającym w SKP Skoczyński Kolańczyk Rudnicka Kancelaria Prawna S.K.A. Specjalizuje się w doradztwie prawnym z zakresu prawa gospodarczego i korporacyjnego, kompleksowej obsłudze kontraktów budowalnych oraz inwestycji infrastrukturalnych, a także obsłudze sporów sądowych i arbitrażowanych. Joanna Rudnicka była członkiem wielu rad nadzorczych, w tym także z branży budowlanej. Joanna Rudnicka spełnia kryterium niezależności od spółki i podmiotów pozostających w istotnym stopniu powiązania ze spółką. Pani Joanna Rudnicka nie jest wpisana do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonego na podstawie ustawy o KRS. Pan Mariusz Mirek posiada wykształcenie wyższe, tytuł magistra inżyniera budownictwa, uzyskany na Politechnice Poznańskiej na Wydziale Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska oraz tytuł magistra inżyniera inżynierii środowiska, uzyskany na Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu na Wydziale Inżynierii Środowiska i Gospodarki Przestrzennej. Ukończył studia podyplomowe na Politechnice Warszawskiej na Wydziale Inżynierii Środowiska w zakresie inżynierii gazownictwa. W roku 2013 ukończył studia menedżerskie Executive MBA organizowane prze Gdańską Fundację Menedżerów, Uniwersytet Gdański i IAE Aix-en-Provence Graduate School of Management, jako instytucję walidującą, i uzyskał dyplom Master of Business Administration. Ukończył kurs organizowany przez Ministerstwo Skarbu Państwa i złożył z wynikiem pozytywnym egzamin dla kandydatów na członków rad nadzorczych w spółkach Skarbu Państwa. Posiada tytuł Dyrektora Górniczego III stopnia. Pan Mariusz Mirek w latach 1994-2016 pracował w Polskiej Spółce Gazownictwa Sp. z o.o. i jej poprzednikach prawnych, pokonując całą ścieżkę zawodową od Pracownika Technicznego, przez Specjalistę ds. Sieci Gazowej, Kierownika Technicznego, Kierownika Działu Rozwoju i Inwestycji, Dyrektora Biura Transportu Gazu, Zastępcy Dyrektora ds. Eksploatacji, do Dyrektora Zakładu Gazowniczego w Bydgoszczy. Od roku 2016 prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod firmą TEHO Biuro Inwestycyjne, specjalizującą się w doradztwie technicznym w zakresie inżynierii. Pan Mariusz Mirek spełnia kryterium niezależności od spółki i podmiotów pozostających w istotnym powiązaniu ze spółką. Pan Mariusz Mirek nie uczestniczy w żadnej spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej i nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do Emitenta. Pan Mariusz Mirek nie jest wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonego na podstawie ustawy o KRS. Pan Radosław Wałęsa jest absolwentem Wydziału Prawa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu (tytuł magistra prawa) oraz London School of Public Relations w zakresie Public Relations i Zarządzania Wizerunkiem (dyplom z wyróżnieniem). Pełni funkcję Prezesa Zarządu Wałęsa Group sp. z o.o., gdzie odpowiada za rozwój projektów inwestycyjnych w sektorze nieruchomości oraz zarządzanie zespołem. Od października 2023 r. pełni również funkcję Dyrektora ds. Relacji Międzynarodowych w Izbie Zawodowego Biznesu, utrzymując kontakty z izbami handlowymi, instytucjami rządowymi i organizacjami biznesowymi na całym świecie. W latach 2019–2023 pełnił funkcję specjalisty ds. nieruchomości międzynarodowych w Keller Williams Realty, natomiast wcześniej – przez niemal 8 lat – był Dyrektorem Zarządzającym FOGO Power (UK) Ltd, odpowiadając za ekspansję i rozwój marki FOGO na rynkach europejskich. W latach 2001–2011 jako Dyrektor ds. Eksportu i Marketingu w firmie Agregaty FOGO zbudował od podstaw działy eksportu i importu, doprowadzając do wzrostu obrotów spółki z poziomu 1 mln euro do ponad 20 mln euro rocznie. Był również współzałożycielem i Partnerem Zarządzającym Peniel International Trade & Consulting (1999–2012), a także Dyrektorem Handlowym w ADB United Ltd. – firmie zajmującej się doradztwem oraz handlem towarami na rynkach Europy, Afryki i Ameryki Południowej. Od 1999 roku pracuje również jako niezależny tłumacz i nauczyciel języka angielskiego, współpracując z firmami z wielu sektorów przemysłu i edukując na wszystkich poziomach zaawansowania – od dzieci po kadrę zarządzającą. Od początku kariery zawodowej związany z handlem międzynarodowym, komunikacją oraz rozwojem biznesu. Specjalizuje się w budowaniu i wprowadzaniu marek na nowe rynki, strategiach eksportowych oraz relacjach międzynarodowych. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie menedżerskie, w tym na stanowiskach kierowniczych w firmach działających na rynkach europejskich, Bliskiego Wschodu oraz Afryki. Pan Radosław Wałęsa spełnia kryterium niezależności od spółki i podmiotów pozostających w istotnym powiązaniu ze spółką. Pan Radosław Wałęsa nie uczestniczy w żadnej spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej i nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do Emitenta. Pan Radosław Wałęsa nie jest wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonego na podstawie ustawy o KRS. Pan Piotr Stobiecki posiada tytuł doktora nauk ekonomicznych. Od dwudziestu pięciu lat związany z Uniwersytetem Ekonomicznym w Poznaniu. Pracował jako asystent i adiunkt w Katedrze Inwestycji i Rynków Kapitałowych. Obecnie pełni rolę wykładowcy. W latach 2001- 2005 pracował w Grant Thornton Frąckowiak Sp. z o.o. Sp. k. w departamencie Audytu w Poznaniu. W roku 2003 objął funkcję Dyrektora Audytu Biura w Warszawie, za którego rozwój był odpowiedzialny. Od września 2005 do marca 2011 roku pracował na stanowisku partnera zarządzającego w HLB Sarnowski & Wiśniewski Sp. z o.o. odpowiadając za rozwój i strategię firmy. Od 2011 roku do chwili obecnej pełni funkcję Prezesa Zarządu w spółce CMT Advisory Sp. z o.o., wyspecjalizowanej w doradztwie transakcyjnym. Oprócz wsparcia w realizacji procesów fuzji i przejęć, CMT Advisory świadczy usługi związane z rynkiem kapitałowym, restrukturyzacjami i przekształceniami, wycenami, pozyskiwaniem finansowania oraz cenami transferowymi. Od 2014 roku do chwili obecnej sprawuje funkcję Członka Zarządu w spółce Katharsis Zarządzanie Sp. z o.o., zarządzającej aktywami funduszu inwestycyjnego zamkniętego aktywów niepublicznych. W ramach prowadzonej działalności fundusz inwestuje w małe i średnie polskie spółki oraz nieruchomości komercyjne, wspierając je w zakresie strategii i planów rozwojowych. Pan Piotr Stobiecki posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe związane z doradztwem transakcyjnym, audytem oraz rynkiem kapitałowym. Przez kilkanaście był wykładowcą Szkoły Giełdowej przy GPW w Warszawie S.A. Podczas pracy zawodowej prowadził i nadzorował kilkadziesiąt projektów z zakresu fuzji i przejęć. Jest Ekspertem w Instytucie Biznesu Rodzinnego, który wspiera polskie firmy rodzinne. Pan Piotr Stobiecki historycznie zasiadał w radach nadzorczych kilku dużych podmiotów notowanych na GPW S.A. w Warszawie. Obecnie pełni funkcję członka rady nadzorczej w spółkach Masspol Sp. z o.o. oraz PKS Olsztyn S.A. Od roku 2012 do chwili obecnej zasiada w Radzie Nadzorczej Spółki jako członek Rady Nadzorczej. Pan Piotr Stobiecki nie uczestniczy w żadnej spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej i nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do Emitenta. Pan Piotr Stobiecki nie jest wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonego na podstawie ustawy o KRS. Podstawa prawna: § 5 pkt 5 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 29 marca 2018 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim.
1. Pana Jacka Krzyżaniaka, 2. Panią Joannę Rudnicką, 3. Pana Mariusza Mirka, 4. Pana Radosława Wałęsę, 5. Pana Piotra Stobieckiego. Poniżej przedstawiamy życiorysy ww. członków Rady Nadzorczej. Pan Jacek Krzyżaniak menadżer z wieloletnim doświadczeniem zawodowym w obszarze wprowadzenia spółek na GPW w Warszawie oraz NewConnect relacji inwestorskich, inwestycji kapitałowych, finansów oraz relacji z mediami ekonomicznymi. Od 2004 roku do dziś pracuje w spółce GLOBE SYSTEM Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, na stanowisku Prezesa Zarządu, zajmującym się dostarczaniem kompleksowych usług informatycznych i marketingowych. Od 2019 roku do dnia dzisiejszego jest zatrudniony w Strzeszyn Park Sp. z o.o. na stanowisku Prezesa Zarządu, gdzie zarządza projektem budowy osiedla wielorodzinnego. Od roku 2013 do chwili obecnej jest wspólnikiem a od stycznia 2023 Członkiem Zarządu w Grupie Wspieram.to Sp. z.o.o. będących jednym z pierwszych i największych na polskim rynku portali crowdfundingowych. Od 2012 do chwili obecnej pełni funkcje wiceprezesa Zarządu w Gricon Sp. z o.o. wyspecjalizowanej w dostarczaniu kompleksowych usług informatycznych oraz marketingu online. W latach 2002 – 2012 był asystentem Prezesa Zarządu PBG S.A. oraz szefem zespołu Relacji inwestorskich, Rzecznikiem, Prasowym Spółki oraz Grupy Kapitałowej a także Członkiem Rady Nadzorczej. Spółki, która była liderem branży budowlanej w Polsce w obszarach dot. przesyłania i magazynowania gazu ziemnego, budownictwa inżynieryjnego, drogowego i kubaturowego. W latach 1998 – 2000 pełnił funkcję Dyrektora Zarządzającego spółki zależnej Fundacja Europa XXI, a następnie Członek Zarządu i Prezes Zarządu firmy lobbingowej. Pan Jacek Krzyżaniak posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe związane z doradztwem w zakresie relacji z rynkiem kapitałowym. Kierując działem relacji inwestorskich, który zdobył wiele nagród rynku kapitałowego za wzorowe prowadzenie RI i komunikację ze środowiskiem inwestorskim. Bezpośrednio brał udział w ponad 30 przejęciach i fuzjach firm. Zdobyte w ten sposób doświadczenie wykorzystuje od 2012 roku w ramach własnych projektów doradzając firmom w obszarze zarządzania finansami, pozyskiwaniem środków na rozwój poprzez rynek kapitałowy oraz sprzedaży firm inwestorom strategicznym w tym branżowym. Pan Jacek Krzyżaniak spełnia kryterium niezależności od spółki i podmiotów pozostających w istotnym powiązaniu ze spółką. Pan Jacek Krzyżaniak nie uczestniczy w żadnej spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej i nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do Emitenta. Pan Jacek Krzyżaniak nie jest wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonego na podstawie ustawy o KRS. Pani Joanna Rudnicka jest absolwentką Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na Wydziale Prawa i Administracji Kierunek Prawo. Posiada tytuł zawodowy radcy prawnego i licencję doradcy restrukturyzacyjnego. Posiada wieloletnie doświadczenie jako radca prawny, aktualnie będąc wspólnikiem zarządzającym w SKP Skoczyński Kolańczyk Rudnicka Kancelaria Prawna S.K.A. Specjalizuje się w doradztwie prawnym z zakresu prawa gospodarczego i korporacyjnego, kompleksowej obsłudze kontraktów budowalnych oraz inwestycji infrastrukturalnych, a także obsłudze sporów sądowych i arbitrażowanych. Joanna Rudnicka była członkiem wielu rad nadzorczych, w tym także z branży budowlanej. Joanna Rudnicka spełnia kryterium niezależności od spółki i podmiotów pozostających w istotnym stopniu powiązania ze spółką. Pani Joanna Rudnicka nie jest wpisana do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonego na podstawie ustawy o KRS. Pan Mariusz Mirek posiada wykształcenie wyższe, tytuł magistra inżyniera budownictwa, uzyskany na Politechnice Poznańskiej na Wydziale Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska oraz tytuł magistra inżyniera inżynierii środowiska, uzyskany na Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu na Wydziale Inżynierii Środowiska i Gospodarki Przestrzennej. Ukończył studia podyplomowe na Politechnice Warszawskiej na Wydziale Inżynierii Środowiska w zakresie inżynierii gazownictwa. W roku 2013 ukończył studia menedżerskie Executive MBA organizowane prze Gdańską Fundację Menedżerów, Uniwersytet Gdański i IAE Aix-en-Provence Graduate School of Management, jako instytucję walidującą, i uzyskał dyplom Master of Business Administration. Ukończył kurs organizowany przez Ministerstwo Skarbu Państwa i złożył z wynikiem pozytywnym egzamin dla kandydatów na członków rad nadzorczych w spółkach Skarbu Państwa. Posiada tytuł Dyrektora Górniczego III stopnia. Pan Mariusz Mirek w latach 1994-2016 pracował w Polskiej Spółce Gazownictwa Sp. z o.o. i jej poprzednikach prawnych, pokonując całą ścieżkę zawodową od Pracownika Technicznego, przez Specjalistę ds. Sieci Gazowej, Kierownika Technicznego, Kierownika Działu Rozwoju i Inwestycji, Dyrektora Biura Transportu Gazu, Zastępcy Dyrektora ds. Eksploatacji, do Dyrektora Zakładu Gazowniczego w Bydgoszczy. Od roku 2016 prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod firmą TEHO Biuro Inwestycyjne, specjalizującą się w doradztwie technicznym w zakresie inżynierii. Pan Mariusz Mirek spełnia kryterium niezależności od spółki i podmiotów pozostających w istotnym powiązaniu ze spółką. Pan Mariusz Mirek nie uczestniczy w żadnej spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej i nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do Emitenta. Pan Mariusz Mirek nie jest wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonego na podstawie ustawy o KRS. Pan Radosław Wałęsa jest absolwentem Wydziału Prawa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu (tytuł magistra prawa) oraz London School of Public Relations w zakresie Public Relations i Zarządzania Wizerunkiem (dyplom z wyróżnieniem). Pełni funkcję Prezesa Zarządu Wałęsa Group sp. z o.o., gdzie odpowiada za rozwój projektów inwestycyjnych w sektorze nieruchomości oraz zarządzanie zespołem. Od października 2023 r. pełni również funkcję Dyrektora ds. Relacji Międzynarodowych w Izbie Zawodowego Biznesu, utrzymując kontakty z izbami handlowymi, instytucjami rządowymi i organizacjami biznesowymi na całym świecie. W latach 2019–2023 pełnił funkcję specjalisty ds. nieruchomości międzynarodowych w Keller Williams Realty, natomiast wcześniej – przez niemal 8 lat – był Dyrektorem Zarządzającym FOGO Power (UK) Ltd, odpowiadając za ekspansję i rozwój marki FOGO na rynkach europejskich. W latach 2001–2011 jako Dyrektor ds. Eksportu i Marketingu w firmie Agregaty FOGO zbudował od podstaw działy eksportu i importu, doprowadzając do wzrostu obrotów spółki z poziomu 1 mln euro do ponad 20 mln euro rocznie. Był również współzałożycielem i Partnerem Zarządzającym Peniel International Trade & Consulting (1999–2012), a także Dyrektorem Handlowym w ADB United Ltd. – firmie zajmującej się doradztwem oraz handlem towarami na rynkach Europy, Afryki i Ameryki Południowej. Od 1999 roku pracuje również jako niezależny tłumacz i nauczyciel języka angielskiego, współpracując z firmami z wielu sektorów przemysłu i edukując na wszystkich poziomach zaawansowania – od dzieci po kadrę zarządzającą. Od początku kariery zawodowej związany z handlem międzynarodowym, komunikacją oraz rozwojem biznesu. Specjalizuje się w budowaniu i wprowadzaniu marek na nowe rynki, strategiach eksportowych oraz relacjach międzynarodowych. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie menedżerskie, w tym na stanowiskach kierowniczych w firmach działających na rynkach europejskich, Bliskiego Wschodu oraz Afryki. Pan Radosław Wałęsa spełnia kryterium niezależności od spółki i podmiotów pozostających w istotnym powiązaniu ze spółką. Pan Radosław Wałęsa nie uczestniczy w żadnej spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej i nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do Emitenta. Pan Radosław Wałęsa nie jest wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonego na podstawie ustawy o KRS. Pan Piotr Stobiecki posiada tytuł doktora nauk ekonomicznych. Od dwudziestu pięciu lat związany z Uniwersytetem Ekonomicznym w Poznaniu. Pracował jako asystent i adiunkt w Katedrze Inwestycji i Rynków Kapitałowych. Obecnie pełni rolę wykładowcy. W latach 2001- 2005 pracował w Grant Thornton Frąckowiak Sp. z o.o. Sp. k. w departamencie Audytu w Poznaniu. W roku 2003 objął funkcję Dyrektora Audytu Biura w Warszawie, za którego rozwój był odpowiedzialny. Od września 2005 do marca 2011 roku pracował na stanowisku partnera zarządzającego w HLB Sarnowski & Wiśniewski Sp. z o.o. odpowiadając za rozwój i strategię firmy. Od 2011 roku do chwili obecnej pełni funkcję Prezesa Zarządu w spółce CMT Advisory Sp. z o.o., wyspecjalizowanej w doradztwie transakcyjnym. Oprócz wsparcia w realizacji procesów fuzji i przejęć, CMT Advisory świadczy usługi związane z rynkiem kapitałowym, restrukturyzacjami i przekształceniami, wycenami, pozyskiwaniem finansowania oraz cenami transferowymi. Od 2014 roku do chwili obecnej sprawuje funkcję Członka Zarządu w spółce Katharsis Zarządzanie Sp. z o.o., zarządzającej aktywami funduszu inwestycyjnego zamkniętego aktywów niepublicznych. W ramach prowadzonej działalności fundusz inwestuje w małe i średnie polskie spółki oraz nieruchomości komercyjne, wspierając je w zakresie strategii i planów rozwojowych. Pan Piotr Stobiecki posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe związane z doradztwem transakcyjnym, audytem oraz rynkiem kapitałowym. Przez kilkanaście był wykładowcą Szkoły Giełdowej przy GPW w Warszawie S.A. Podczas pracy zawodowej prowadził i nadzorował kilkadziesiąt projektów z zakresu fuzji i przejęć. Jest Ekspertem w Instytucie Biznesu Rodzinnego, który wspiera polskie firmy rodzinne. Pan Piotr Stobiecki historycznie zasiadał w radach nadzorczych kilku dużych podmiotów notowanych na GPW S.A. w Warszawie. Obecnie pełni funkcję członka rady nadzorczej w spółkach Masspol Sp. z o.o. oraz PKS Olsztyn S.A. Od roku 2012 do chwili obecnej zasiada w Radzie Nadzorczej Spółki jako członek Rady Nadzorczej. Pan Piotr Stobiecki nie uczestniczy w żadnej spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej i nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do Emitenta. Pan Piotr Stobiecki nie jest wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonego na podstawie ustawy o KRS. Podstawa prawna: § 5 pkt 5 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 29 marca 2018 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim.