PASSUS: strona spółki
18.11.2025, 12:21
PAS Zawarcie umowy znaczącej
Zarząd Passus S.A. z siedzibą w Warszawie [„Wykonawca", „Emitent”, „Spółka”] niniejszym informuje, że w dniu dzisiejszym tj. 18 listopada 2025 r. podpisał umowę z instytucją publiczną [„Zamawiający”] na dostawę i wdrożenie systemu do zarządzania informacją i zdarzeniami bezpieczeństwa wspartego systemem do analizy zachowań [„Umowa”].
Maksymalne wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu Umowy wynosi 1 422 130,00 zł brutto. Umowa obejmuje dwie części: - zamówienie gwarantowane o wartości 1 298 333,00 zł brutto obejmujące opracowanie i przekazanie projektu technicznego, dostarczenie i wdrożenie systemu wraz ze wsparciem technicznym ważnym przez okres 36 miesięcy, przekazanie dokumentacji powykonawczej, a także przeprowadzenie warsztatów technicznych z obsługi systemu; - zamówienie opcjonalne o wartości 123 797,00 zł brutto obejmujące świadczenie asysty technicznej. Termin realizacji zamówienia gwarantowanego wynosi ok. 160 dni roboczych od dnia zawarcia Umowy, z podziałem na trzy etapy obejmujące przygotowanie, wdrożenie oraz transfer wiedzy. Płatności wynikające z Umowy będą realizowane w terminie 14 dni od daty otrzymania faktur przez Zamawiającego, które będą wystawione każdorazowo po podpisaniu bez zastrzeżeń protokołu odbioru dla danego etapu. Umowa przewiduje kary umowne nieodbiegające od standardów rynkowych, a ich łączna wysokość jest ograniczona do 50 % maksymalnego wynagrodzenia brutto Wykonawcy. Zarząd Emitenta uznał niniejszą Umowę za istotną z uwagi na jej wartość, a tym samym wpływ na sytuację finansową Spółki.
Maksymalne wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu Umowy wynosi 1 422 130,00 zł brutto. Umowa obejmuje dwie części: - zamówienie gwarantowane o wartości 1 298 333,00 zł brutto obejmujące opracowanie i przekazanie projektu technicznego, dostarczenie i wdrożenie systemu wraz ze wsparciem technicznym ważnym przez okres 36 miesięcy, przekazanie dokumentacji powykonawczej, a także przeprowadzenie warsztatów technicznych z obsługi systemu; - zamówienie opcjonalne o wartości 123 797,00 zł brutto obejmujące świadczenie asysty technicznej. Termin realizacji zamówienia gwarantowanego wynosi ok. 160 dni roboczych od dnia zawarcia Umowy, z podziałem na trzy etapy obejmujące przygotowanie, wdrożenie oraz transfer wiedzy. Płatności wynikające z Umowy będą realizowane w terminie 14 dni od daty otrzymania faktur przez Zamawiającego, które będą wystawione każdorazowo po podpisaniu bez zastrzeżeń protokołu odbioru dla danego etapu. Umowa przewiduje kary umowne nieodbiegające od standardów rynkowych, a ich łączna wysokość jest ograniczona do 50 % maksymalnego wynagrodzenia brutto Wykonawcy. Zarząd Emitenta uznał niniejszą Umowę za istotną z uwagi na jej wartość, a tym samym wpływ na sytuację finansową Spółki.