Trwa ładowanie...
Notowania
FABRITY: strona spółki
23.07.2018, 9:35

K2I Wygrana w przetargu na usługi Programmatic, SEM i Paid Social.

Zarząd K2 Internet S.A. (Spółka, Emitent,) informuje, iż w dniu dzisiejszym powziął informację, że 20 lipca br. do Spółki wpłynęło potwierdzenie od klienta z branży FMCG (Klient) dotyczące wygrania przez spółkę zależną Emitenta – K2 Media S.A. (K2 Media, Spółka) przetargu prowadzonego przez Klienta, w którym Spółka pokonała konkurentów z Polski, jak i z zagranicy.
Przetarg obejmował usługi: Programmatic, SEM i Paid Social, które realizowane będą przez K2 Media na rynku polskim. Umowa z Klientem, która jest obecnie w trakcie procesowania, planowo zostanie zawarta na okres do dnia 31 grudnia 2019 r. Podpisanie umowy przedłuży trwającą od 2008 roku współpracę z Klientem. O podpisaniu umowy Emitent poinformuje w odrębnym komunikacie. Z uwagi na wartość przetargu, istotne rozszerzenie oraz okres przedłużenia współpracy, Zarząd Spółki uznał informację o wygranym przetargu za informację poufną w rozumieniu art. 17 ust. 1 MAR. Dane osoby dokonującej powiadomienia: Emilia Gajzler – Starszy Specjalista ds. relacji inwestorskich.

Inne komunikaty