Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

POLOmarket: W programie POLOkarta bierze udział ok. 1,2 mln uczestników

0
Podziel się:

POLOmarket wydał niemal 1,2 mln kart w ramach programu lojalnościowego POLOkarta, podała spółka.

POLOmarket: W programie POLOkarta bierze udział ok. 1,2 mln uczestników

Program lojalnościowy POLOkarta daje uczestnikom możliwość skorzystania ze specjalnej oferty promocyjnej. Każdego tygodnia posiadacze POLOkarty mogą zakupić produkty z różnych kategorii w niższej cenie. Dzięki temu klienci POLOmarketu, którzy korzystają z karty, mogą oszczędzać i dokonywać tańszych kompleksowych zakupów. Użytkownicy POLOkarty otrzymują także za pośrednictwem SMS informacje o specjalnych ofertach, podano.

"Już kilka lat temu wiedzieliśmy, że rola programów lojalnościowych także w sieciach FMCG będzie rosła. Dlatego nasza POLOkarta została wpisana w strategię sieci jako ważny element mający wpływ na wynik spółki. Wiedzieliśmy też, że na bardzo konkurencyjnym rynku także pod względem tego typu rozwiązań nasz program musi być innowacyjny. I taki właśnie jest. Jako jedna z pierwszych sieci wprowadziliśmy proces wydawania i rejestracji kart w oparciu o terminale płatnicze. Dzięki temu nasi klienci przystępujący do programu otrzymują kartę wraz z jej aktywacją za pośrednictwem SMS w niespełna 60 sekund" - powiedział dyrektor zakupów i narketingu w POLOmarkecie Jarosław Brudnicki, cytowany w komunikacie.

Karta lojalnościowa POLOmarketu jest honorowana we wszystkich marketach sieci na terenie kraju. Jej wydanie jest bezpłatne.

Sieć POLOmarket działa od 1997 r., obecnie to około 280 placówek zlokalizowanych w małych i dużych miastach na terenie całej Polski.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)