Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
aktualizacja

Pora na Pola planuje kampanię na Crowdway.pl na ok. 2,6 mln zł w I kw.

0
Podziel się:

Warszawa, 29.01.2021 (ISBnews) - Internetowy targ naturalnego jedzenia z dostawą Pora na Pola planuje kampanię crowdinvestingową na ok. 2,6 mln zł w I kwartale br. na platformie Crowdway.pl, podano w komunikacie.

Pora na Pola planuje kampanię na Crowdway.pl na ok. 2,6 mln zł w I kw.

"Internetowy targ naturalnego jedzenia z dostawą do domu, Pora na Pola SA ma patent na spożywczy e-commerce. Gdy rynek rósł w 2020 roku w tempie dwucyfrowym, spółka zwiększyła obroty o ponad 500%. To przyspieszyło decyzję o trzeciej w historii Pora na Pola kampanii crowdfundingowej. Emisja akcji o celu około 2,6 mln zł ma pomóc w akceleracji biznesu i przygotować spółkę na debiut na NewConnect w 2023 roku" - czytamy w komunikacie.

"Przez tę emisję akcji chcemy pozyskać środki na inwestycje w obszarze usprawnienia dostaw, automatyzacji oraz rozwoju oferty biznesowej. Start kampanii planujemy jeszcze w I kwartale, ale już teraz zachęcamy do zapoznania się z najnowszymi informacjami o naszym biznesie, które prezentujemy na platformie" - powiedział założyciel i prezes Pora na Pola Adrian Piwko, cytowany w komunikacie.

Firma Pora na Pola od ponad trzech lat dostarcza świeże, wyselekcjonowane produkty do e-klientów na terenie całej Polski.

"Zrzeszamy ponad 80 sprawdzonych, polskich rolników oraz producentów najwyższej jakości żywności. Stawiamy na uczciwie prowadzone gospodarstwa, małe manufaktury, tradycyjny, naturalny produkt i tworzących go ludzi. Podpisujemy się pod każdą dostawą, która finalnie trafia do klienta" - dodał prezes Pora na Pola.

Spółka działa na pograniczu rynków e-grocery, czyli zakupów spożywczych z dostawą do domu oraz targu z żywnością ekologiczną, gdzie rolnicy ustalają własne ceny za swoje produkty. Na platformie można kupić od mięsa i ryb, przez warzywa i wypieki, po naturalne kosmetyki. Świeże wyroby spółka dostarcza dwa razy w tygodniu do domów klientów w całej Polsce.

"Polacy coraz bardziej świadomie podchodzą do zakupów spożywczych, dbają o zdrowie i z rosnącą uwagą traktują pochodzenie produktów, czy skład opisany na etykiecie. Ten trend sprawia, że od 2017 roku nasz biznes rozwija się dynamicznie. Pandemia przyspieszyła rozwój rynku e-grocery, a my dobrze wykorzystaliśmy ten moment" - dodał Piwko.

Spółka jest obecnie w trakcie procesów inwestycyjnych, które zostały zaplanowane do końca 2022 roku. Zarząd spodziewa się osiągnięcia rentowności na poziomie EBITDA do końca 2023 roku.

Wiosną 2019 oraz rok później spółka przeprowadziła dwie emisje crowdfundingowe na platformie Beesfund. Łącznie od około 1000 nowych akcjonariuszy pozyskała ponad 1,16 mln zł. Ponadto, w 2020 roku otrzymała dofinansowanie z UE na kwotę blisko 0,5 mln zł w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego.

"W ubiegłym roku nasze obroty wzrosły ponad sześciokrotnie i dzięki temu możemy przejść do realizacji kolejnych etapów strategii szybciej niż zakładaliśmy do tej pory. Podczas ostatniej emisji wszystkie akcje zostały objęte przed planowanym terminem. Dlatego liczymy ponownie na społeczność crowdfundingową" - wskazał prezes.

W 2020 roku firma zrealizowała około 10 tysięcy zamówień i dostarczyła ponad 165 tys. produktów do domów polskich konsumentów. Przychody Pora na Pola przekroczyły 2,5 mln zł.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)