Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Samsung utrzymuje 1. pozycję rynku TV w Polsce z ponad 25% udziału ilościowego

1
Podziel się:

Warszawa, 26.08.2019 (ISBnews) - Samsung nadal zajmuje pozycję lidera rynku telewizorów w Polsce z ponad 25-proc. udziałem ilościowym po pierwszym półroczu, podał koncern.

Samsung utrzymuje 1. pozycję rynku TV w Polsce z ponad 25% udziału ilościowego

"Według najnowszych danych firmy badawczej IHS Markit, udział firmy Samsung w globalnym rynku telewizorów za II kw. 2019 roku wyniósł 31,5%. To najlepszy kwartalny wynik od 2013 roku. W Polsce Samsung niezmiennie zajmuje pozycję lidera z ponad 25-proc. udziałem ilościowym w pierwszym półroczu br."- czytamy w komunikacie.

Według danych Samsunga, w Polsce po pierwszym półroczu firma jest liderem zarówno w ujęciu ilościowym (ponad 25%), jak i wartościowym (ponad 32%), dodano w informacji.

"Dobre wyniki w dużej mierze są zasługą konsekwentnej realizacji strategii firmy, która postawiła na rozwój telewizorów QLED. Dzięki zastosowaniu nowych technologii, wraz z kolejną generacją tych produktów, widzowie mogą liczyć na coraz lepsze wrażenia wizualne" - czytamy dalej.

"Telewizory QLED to dla nas kolejny etap rozwoju technologii LCD, która stanowi solidną podstawę. Tego typu ekrany cechują się wysoką trwałością, a dzięki zastosowaniu dodatkowych rozwiązań, takich jak Bezpośrednie Strefowe Podświetlenie, Ultra Szeroki Kąt Widzenia, 100% Natężenia Kolorów czy Inteligentne Skalowanie Obrazu do 4K lub 8K dajemy widzom gwarancję, że będą mogli cieszyć się świetną jakością obrazu i to w każdych warunkach oświetleniowych" - skomentował szef działu RTV Samsung Electronics Polska Grzegorz Stanisz, cytowany w komunikacie.

W II kwartale 2019 roku firma Samsung wprowadziła do sprzedaży, także w Polsce, już drugą generację telewizorów QLED 8K, które nie tylko zaoferowały tak wysoką rozdzielczość, ale przyniosły również rozwiązanie kwestii słabszej jakości materiałów źródłowych. Dzięki zastosowaniu Inteligentnego Skalowania do 8K i wielu najnowszych technologii, widzowie mogą cieszyć się bardziej szczegółowym i wyrazistym obrazem, bowiem do poprawy jego jakości wykorzystana została sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe. W tym roku ta technologia trafiła także do modeli QLED 4K (Inteligentne Skalowanie Obrazu do 4K), wskazano również.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(1)
Waldek
5 lata temu
Trzeba najpierwej spojrzeć w ekran Panasonica a później pisać o Samsungu. Oczywiście Samsung nie jest zły tym bardziej że cena jest przystepna