Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Sfinks Polska uruchomił łącznie 93 wirtualne restauracje

0
Podziel się:

Sfinks Polska na terenie całego kraju uruchomił łącznie 93 wirtualne restauracje, podała spółka.

Sfinks Polska uruchomił łącznie 93 wirtualne restauracje

"Potencjał segmentu delivery dostrzegaliśmy już wcześniej, więc kiedy przyszła pandemia, wiele narzędzi mieliśmy gotowych i duża część naszych lokali była w stanie płynnie przestawić się tylko na ten rodzaj sprzedaży. Wiosenny lockdown przyspieszył rozwój tych projektów, a bazą dla nich jest sieć naszych stacjonarnych restauracji. Większość z nich ma potencjał, żeby zająć się także obsługą nowych konceptów, poza swoją własną kartą menu i w ten sposób zdobyć zupełnie nowych klientów. Dziś robi to część lokali, ale docelowo chcemy, żeby wszystkie nasze restauracje stacjonarne obsługiwały pełną ofertę marek wirtualnych. To nowe możliwości zwiększania zasięgu i obrotów zarówno restauracji, jak i całej grupy Sfinks Polska" - powiedziała wiceprezes Sfinks Polska Dorota Cacek, cytowana w komunikacie.

W I pół. 2020 r. udział obrotów w kanale delivery w przychodach spółki wzrósł do ok. 12% wobec ponad 3% rok wcześniej, przypomniano w materiale.

"W drugim półroczu dynamika sprzedaży jest również wysoka - z kilkukrotnymi wzrostami" - czytamy dalej.

Sfinks w dostawie i na wynos dysponuje 38 punktami The Burgers, 14 - Och! PITA, 15 - YOLO Chicken, 10 - Da Mamma oraz ma 16 wirtualnych Chłopskich Jadeł.

Grupa Sfinks w całej Polsce ma sieć 133 restauracji (stacjonarnych oraz wirtualnych) obsługujących zamówienia z dostawą i na wynos.

Sfinks Polska zarządza - jak podano w dzisiejszym komunikacie - 145 lokalami gastronomicznymi na terenie Polski, w tym siecią 71 restauracji Sphinx (segment casual dining), 48 pubami Piwiarnia Warki (segment gastro pubów), 10 restauracjami Chłopskie Jadło (segment casual dining), 11 restauracjami Fabryka Pizzy, 3 lokalami działającymi pod szyldami Meta Seta Galareta i Meta Disco, restauracją WOOK (segment casual dining) i lokalem Lepione & Pieczone (fast casual dining). Pod względem wielkości sprzedaży oraz liczby restauracji, Sphinx jest największą w Polsce siecią typu casual dining. Sfinks Polska jest jednocześnie trzecią pod względem przychodów firmą gastronomiczną w Polsce.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)