"Naszym najważniejszym projektem jest realizacja gry na podstawie twórczości Jacka Piekary, jednak projekty realizowane na zlecenie są także ważne, ponieważ pozwalają nam na dywersyfikację produktową i zapewnienie finansowania bieżącej działalności spółki. Zamówienie dla PKP Polskie Linie Kolejowe będzie kolejnym realizowanym przez nas projektem w branży kolejowej. W ubiegłym roku, w konsorcjum z naszą spółką dominującą, tj. Me & My Friends, stworzyliśmy trzy aplikacje mobilne na zlecenie Urzędu Transportu Kolejowego" - powiedział prezes The Dust Jakub Wolff, cytowany w komunikacie.
W ramach projektu powstaną trzy produkty przeznaczone na urządzenia mobilne - aplikacja mobilna oraz dwie gry o charakterze edukacyjnym, w tym jedna w technologii VR lub AR, o łącznej wartości około 370 tys. zł netto, podano również.
"Kampania 'Bezpieczny Przejazd' jest ważnym projektem społecznym, a jednocześnie ciekawym i ambitnym. Będziemy mieli okazje wykazać nasze umiejętności, wykorzystując technologię VR/AR" - dodał Wolff.
List intencyjny obowiązuje do 17 czerwca 2019 r., podsumowano.
The Dust specjalizuje się w produkcji gier na urządzenia mobilne w dwóch modelach: gry reklamowe na zlecenie (tzw. advergaming) oraz gry własne dystrybuowane w modelu F2P (free-to-play). Spółka jest notowana na rynku NewConnect od kwietnia 2018 r.