Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Uniqa wprowadziła samolikwidację szkód majątkowych 

3
Podziel się:

Warszawa, 07.08.2019 (ISBnews) - Uniqa udostępniła narzędzie pozwalające na samodzielną likwidację szkody majątkowej. W pierwszym etapie z tej możliwości skorzystają klienci, których mieszkanie zostało zalane, podała spółka. 

Uniqa wprowadziła samolikwidację szkód majątkowych 

"Nasi klienci zgłaszają w roku ok. 50 tys. tego rodzaju szkód. Są one jednymi z najczęstszych. Najprawdopodobniej jesteśmy pierwszym ubezpieczycielem, który wprowadza takie rozwiązanie do szkód masowych" - powiedział dyrektor zarządzający ds. wsparcia klienta Uniqa Maciej Czyż, cytowany w komunikacie.

Samodzielna likwidacja szkody przez klienta automatyzuje proces zbierania dokumentacji szkodowej oraz kosztorysowania. Klient podaje informacje o rozmiarze szkody, aplikacja wylicza wartość odszkodowania. Następnie informacja ta trafia wraz ze zdjęciami do merytorycznego opiekuna klienta, który w zasadzie jedyne co musi zrobić, to zaakceptować wypłatę, dodał.

Uniqa podała, że liczba klientów korzystających z samodzielnej likwidacji szkody przyrasta z dnia na dzień. W sumie z tej opcji skorzystało już ponad 100 klientów.

"To bardzo dobry wynik. Wierzymy, że to rozwiązanie przyjmie się wśród naszych klientów. Głównym jego założeniem jest bowiem prostota i wygoda. Pierwszy klient, który skorzystał z tego narzędzia, zlikwidował szkodę w 10 minut po jej zgłoszeniu" - powiedział dyrektor zarządzający ds. wsparcia klienta Uniqa, cytowany w komunikacie.

Uniqa w Polsce reprezentują spółki Uniqa TU SA oraz Uniqa TU na Życie SA, oferujące ubezpieczenia majątkowe, komunikacyjne i życiowe, zarówno dla klientów indywidualnych, jak też instytucjonalnych. Inwestorem strategicznym spółek jest europejski holding ubezpieczeniowy o austriackich korzeniach - Uniqa Insurance Group AG.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(3)
piotr3907
6 miesięcy temu
od dwóch godzin próbuję dokończyć zgłoszenie szkody i nie mogę tego zrobić a przecież nie jestem Małpą milion zdjęć wypicowanych panów i to wszystko
J.K
5 lata temu
Ludzie dostaną 200 zł i nara bo aplikacja wyliczyła a inna sprawa jest to ze 3/4 ludzi nie ma w domu miary zwijanej a nawet linijki
Yooro
5 lata temu
No np. Klient może sam sobie odmowę napisać