wydawcy czterech regionalnych bezpłatnych miesięczników. W przypadku osiągnięcia przez City Magazine przychodów za rok 2001 założonych w umowie kupna udziałów oraz spełnienia innych warunków ustalonych w tej umowie cena nabycia może wzrosnąć maksymalnie o 818 tys zł. Spółka City Magazine wydaje miesięczniki w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Trójmieście o łącznym nakładzie 105 tys. egzemplarzy.
Zakup udziałów w czasopiśmie bezpłatnym jest elementem strategii ogłoszonej przez Agorę w lutym br. Zakłada ona między innymi zakup magazynów niszowych o rozpoznawalnej marce, cieszących się powodzeniem i o dużym potencjale wzrostu. Rynek prasy bezpłatnej rozwinął się w Skandynawii, w Polsce nie odnotował do tej pory znaczących sukcesów. Po nieudanej akwizycji AMS jest to kolejny krok w kierunku rozszerzenia grupy i dywersyfikacji działalności Agory. Wg Rzeczpospolitej przychody City Magazine w zeszłym roku z reklam wynosiły 2,5 mln zł przy kosztach sięgających 3,5 mln zł i 2,5 mln zł zobowiazań. Głównym konkurentem City Magazine, na rynku prasy bezpłatnej, jest Activist wydawany w nakładzie 100 tys. egzemplarzy. W przypadku magazynów zapewne nie będzie to ostatnia akwizycja Agory.